Amen.


Nee, deze hoort niet toevallig bij Ravenclaw. Als er iets misgaat, moet je perfect in staat kunnen zijn om het weer op te lossen, als je doel maar wordt bereikt. Want daar gaat het om. Plan B394/Slytherin/perfect/pear gaat, zoals jullie zien, voortreffelijk.


We helpen je heel graag uit de problemen. Maar als je die tijd gebruikt om ons een loer te draaien, dan heb je de verkeerde voor je. Je kan alles hebben wat je wilt, als je het maar niet van mij pakt.


Nee, belazer je ons, dan is dat toch wel minder positief voor jou. Leer ervan, en belazer ons niet. Want, doe je dat wel, kan je thee misschien een beetje vreemd smaken.


Even een inside-look in Slytherin. Zonder Voldemort, zou onze afdeling een stuk beter af zijn geweest. Voldermort heeft onze goede naam besmeurd. Denk je dat wij blij met hem zijn? JA, de slechste tovenaar van alle tijden zat inderdaad in Slytherin. And we are not happy about that either!
Als we samenwerken, doen we het ook echt goed.


We kunnen prima samenwerken met andere afdelingen. Heel goed zelfs, als je ziet wat voor teams er dan uit komen.


READ THIS GRYFFINDORS


True. Sommige mensen zijn echt zo... aardig.


Och, prachtig. Hier zou ook nog een fanfic over gemaakt moeten worden. En besef je eens hoe erg dat studenten zou kunnen helpen! Ik sluit deze mogelijkheid absoluut niet uit.


Deze is heel belangrijk. Heel belangrijk. Ik ben het hier zo mee eens.


Zoals je hier eigenlijk ziet, is Hufflepuff de allerbeste afdeling. Educatie voor iedereen. This one is for you.


Zie je, hoe goed dat zou hebben uitgepakt? Alles was dan zo anders gelopen! Vele malen beter, als je het mij vraagt.

En als allerlaatste, dit filmpje legt de huizen heel mooi nog even goed uit:
(Behalve Hufflepuff, met die ben ik het niet zo eens.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen