Tot mijn spijt moet ik even het volgende mededelen:

Esra22Erbay en Polovina hebben zich uitgeschreven bij deze wedstrijd. Hun karakters leven nog wel, maar zijn nu figuranten.


Verder naar het vrolijke nieuws:
Hier zijn de cijfers van de eerste opdracht! Ik ga al jullie inzendingen ook hier neerzetten, maar dat kon niet in één hoofdstuk, vanwege een beperkt aantal woorden.

Let wel even op: Met een combinatiecijfer van de eerste opdracht, en de opdracht waar jullie nu aan werken, gaat er iemand afvallen in de eerste dag van de arena!

(Ondanks dat ik het commentaar heb doorgestuurd, toch is het handig om er nog eens naar te kijken, voor het geval dat ik er nog iets heb bij bedacht.)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ProngsPotter

    Dat was een optelfoutje ^^

    8 jaar geleden
  • inktzwart

    Wacht, eerst had Luna een 8 ofz en nu een negen? :8 Ik niet snap.

    8 jaar geleden
  • Virtues

    Uk bun tuwwens bluh dut juh Willsun luk vund (ik ben trouwens blij dat je Willson leuk vind)

    8 jaar geleden
  • Virtues

    O.o ik heb gewoon het hoogste cijfer!

    8 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Ik vind die witregels zelf juist altijd fijn xD

    Ik ben echt heeeeeeel blij met mijn 9,2!!!!!!!!!! (yeah) (yeah) (yeah) (yeah) (yeah) (yeah) (yeah)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen