whaaaaaaaaaaaaaa!!! deel 6 :D:D:D:D:D
Heeft lang geduurd, maar ik had hier dus echt geen inspi voor xD en nu dus wel ::D

-xXx- Luna

what do I must too do right now?

We liepen terug naar de lounge room. Bill ging bij zijn vrienden zitten en ik liep naar de bar. Ik bestelde een Wisky Puur. De vrouw achter de bar keek me raar aan, maar gaf het me wel.
"Is er wat gebeurd?" Vroeg ze lief. Ik haalde mijn schouders op. En keek naar Bill. Hij was het middelpunt van dronken gevacht van zijn en die Georg gast. Ik pakte het glas en nam een grote slok. Het drank brande in mijn keel en een traantje verliet daardoor uit mijn oog. Ik voelde mijn dijbeen trillen. Ik zette het glas weer terug op de bar en haalde mijn mobiel uit mijn zak. (Rok met zakken xD ff voor de duidelijkheid xD;) ) Ik zag Joyce haar naam op het schrempje staan. Ik schoof mijn mobiel open en hielt hem bij mijn oor.

"Hej mit Joyce" Lachte ze.
"Dat had ik nog niet door, Joyce." Ze begon weer te lachen.
"Maar uhm... Amber ik ga met iemand mee naar huis. Lukt het om alleen naar huis te gaan?" vroeg ze. Ik zuchtte en keek weer naar de richting van de vier jongens waar nu een paar blondines bij stonden. Bill zag ik er niet meer zitten. Boeit ook niet echt.
"Ja, lukt wel denk ik." Zei ik uiteindelijk.
"Okay, dan. Ik spreek je laterszz." Ze schoot weer in de lach.
"Okay, doe je wel voorzichtig, Joyce?"
"Ja hoor. Ik altijd." Zei ze lachend.
"Okay dan, doeg!"
"Bye." En we hingen op.

"Wie was dat?" Vroeg iemand achter me. Ik draaide me om. "Je, uhm... je vriendin." Ik knikte. Ja, hoe moest je nou zeggen wanneer je vriendin is of gewoon een vriendin.
"Een vriendin." Zei ik snel, toen ik Bill zenuwachtig op zijn lip zag bijten.
"Mag ik het zelfde als haar?" vroeg hij aan het meisje achter de bar. Ze knikte en schonk een Wisky Puur voor hem in. "Ik wil niet dat er wat tussen jou en je vriendin iets gebeurt door mij." Zei Bill. Hij nam een slok van zijn drinken.
"Maak je daar maar geen zorgen om. Liz kan jaloers zijn over zulke dingen, maar een paar minuten daarna is ze het toch meestal weer vergeten." Lachte ik. Bill lachte ook zachtjes mee. Hij is echt niet zo als andere jongens. Hij is echt een stuk gevoeliger. Ik nam nog een laatste slok uit mijn glas en zette het lege glas neer op de bar. Het meisje achter de bar haalde hem er gelijk van af.
"Hoe heet je trouwens?" vroeg ze.
"Amber en U?" Ze lachte.
"Je hoeft geen U te zeggen hoor. Gewoon je. Maar ik heet Lianne." En ze stak haar hand uit. Ik merkte dat Bill hierdoor alleen maar zenuwachtiger van werd. Hij verslikte zich in zijn drinken. Ik en Lianne begonnen te lachen. Ik sloeg Bill op zijn rug. Hij gaf me een flauw glimlachje en keek gelijk weer naar zijn lege glas van schaamte. Ik richtte me weer op Lianne.
"Ik hoorde je toevallig aan de telefoon praten met je vriendin. Ik ben over een paar uurtjes klaar. Ik zou wel een lift naar huis willen geven." Zei Lianne lief. Ik keek haar dankbaar aan.
"Als je dat zou willen doen, graag. Danke." Zei ik dankbaar. Ze knikte lief en ging weer naar een klant toe. Bill zuchtte diep. Ik keek hem raar aan. Hij speelde nog steeds met zijn lege glas. "Wat is er?" vroeg ik hem. Hij keek me aan en haalde zijn schouders op. "Kom op. We hebben zelfs al gezoend." lachte ik. Hij keek blozend weg.
"Ik zoen niet zo snel." Zei hij zacht. Zacht genoeg, zodat alleen ik het zou kunnen horen. Niet dat er iemand ons gesprek afluisterde. Hij keek hem glimlachend aan, toen hij weer terug naar mij keek.
"Ik zoen niet zo snel een jongen."
"Daar heb je een punt. Ik bedoel er alleen maar mee. Ik zoek altijd wel de verkeerde personen uit als ik ze zoen. De bist lesbies und nicht bi oder hetro." Ik keek hem vaag aan. De laatste zin bleef door mijn hoofd tollen. 'Ich bin Lesbies nicht bi, oder... nun?' Ik keek Bill aan. Hij keek mij ook aan. Hij had prachtige donker bruine ogen. Ik plante mijn lippen op die van hem.
"Ik weet niet meer wat ik ben." zuchtte ik. Ik keek van hem weg. Hij legde zijn hand op mijn wang en dwong me om hem aan te kijken. Voor ik het wist had hij zijn zoete lippen op de van mij geplant en we begonnen innig te zoenen.
"Bill wij gaan naar huis. Tom voelt zich niet zo goed." Hoorde we naast ons. Bill liet mijn lippen los en keek de jongen aan de wat zei.
"Dan moet hij maar niet zoveel zuipen." Zei Bill nors. Bill keek mijn kant op. "Uhm... Ik denk niet dat het zo leuk is om alleen hier te blijven zitten of wel?" Ik schudde mijn hoofd. "Wij willen je ook wel terug naar huis brengen." Zei hij en hij keek naar zijn schoot. 'Wat moest ik nu gaan doen? Mij door Bill naar huis laten brengen of door Rea? Bill ging nu weg en Rea pas over een paar uur. Maar Rea had het wel eerder gevraagd dan Bill. OMG, Amber ga je nu een dillemma er van maken ook?' Ik zuchtte. What do I must too do right now?

Reageer (4)

  • HellCat

    verdeuuuuurrr (yeah)

    ik vind deze story echt te geweldig :P

    xXx

    1 decennium geleden
  • ForeverxLove

    snel veder he?

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Super!
    en ik ga akkoord met Moon, ze moet met Bill mee (:
    snel verder bitte
    xX je nicht/schoonzus

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    geen goed geschreven!
    ze moet met Bill meexD
    xxx
    Moon, je twinny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen