Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Samanthablaze

    Ik ben het eigenlijk met zowel Asil98 als WensAter eens...

    8 jaar geleden
  • Virtues

    Ik wil de volgende die reageert (en Lisa ook een beetje) erop wijzen dat als ik nog mee mag doen dit betekent dat ik net als jullie mijn opdracht af zal moeten maken en dit van mijn tijd voor de volgende opdracht af gaat.

    8 jaar geleden
  • Marveldrake

    Ik weet het niet. Ik ben het op zich wel eens met WensAter, maar ergens vind ik ook dat ze al ruim van te voren wist wanneer de deadline was en we hebben allemaal ons best gedaan om het voor de deadline in te leveren.
    Ik ben zelf ook in tijdsnood gekomen en heb het toch op tijd ingeleverd ook al was ik er niet helemaal tevreden over.

    8 jaar geleden
  • inktzwart

    Hmm.. Het is erg verleidelijk te zeggen dat ze is afgevallen omdat ze mijn grootste concurrent is, maar ik vind niet dat ze dat verdient omdat ze wel heel erg haar best heeft gedaan en prachtig schrijft. Wat mij betreft mag ze nog meedoen.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen