(22:00)
Kyky en Arrie liggen al te slapen, maar dat kan ik niet. Torch spookt namelijk de hele tijd door mijn hoofd. Ik weet gewoon echt niet wat ik ermee aanmoet. Ik bedoel: Torch?! Die verliefd op me is?! Eerst maakten we om het kleinste dingetje nog ruzie! En nu-nu is hij verliefd op me?! Ik kan het zelf eigenlijk nauwelijks geloven! Ik moet hem wel vertellen dat ik niks voor hem voel, qua verliefdheid dan. Hij is meer mijn 'BFF' om het zo maar even te noemen. Ik sta op en loop richting Torch' zijn kamer. Ik blijf even voor de deur staan, maar klop dan even op de deur. "Binnen" hoor ik Torch' slaperige stem. Ik loop zijn kamer in en doe de deur achter me dicht. "Mem?! Wat doe jij hier?!" vraagt Torch geschrokken, hij zit meteen rechtop-op zijn bed. "Rustig maar, ik kom je alleen even wat vertellen. Namelijk Euhm..." zal ik gewoon de waarheid vertellen? Of liegen dat ik hem en Kyky gestalkt heb, terwijl ik dat deze keer (eindelijk eens een keer) niet gedaan heb. Ik ga hem gewoon de waarheid vertellen. "Kyky, vertelde dat je op me stond te wachten, op het strand..." Heeft ze dat verteld?" vraagt Torch rood. Ik ga naast hem op zijn bed zitten en zeg: "ja, dat heeft ze inderdaad verteld. Ze vertelde ook dat jij verliefd op me bent, maar is dat ook echt waar?" Torch is ontzettend rood, bijna net zo rood als z'n haar, maar zegt dan toch: "ja, dat klopt. Ik ben inderdaad... verliefd op je. En jij bent niet op mij, he?" Ik vind Torch opeens zo zielig, er wellen zich gewoon tranen op in zijn ooghoek. Ik sla mijn armen om hem heen en fluister in zijn oor: ''ik zie je meer als mijn 'best friend forever', maar ik ben niet echt verliefd op je." Ik voel opeens Torch' zijn armen op mijn rug. Dit is best wel raar, ik zit hier met mijn aanvoerder te knuffelen! "Weet je nog in het begin toen maakten we altijd ruzie om het kleinste dingetje en nu zitten we hier als BFF'S met elkaar te knuffelen" zeg ik grinnikend, waarna ik hem loslaat. Torch is nog steeds rood, maar grinnikt toch el even. "Inderdaad, ik had eigenlijk ook nooit verwacht dat ik verliefd op je zou worden..'' Dat kun je denk ik ook niet aan zien komen, dat moet je gewoon gebeuren" zeg ik zachtjes, waarop Torch serieus vraagt: "ben jij misschien verliefd op Shawn? Van je oude team?" Nee, dat ben ik niet! Echt niet!" roep ik meteen naar hem uit, waarop hij me achterdochtig aankijkt. "Zeg Fakkeltje, ik meen het.'' "Hoezo heet ik nu opeens Fakkeltje?" "Ik ben geen expert in engels maar volgens mij betekent jouw alien-naam Fakkel, niet?" "Jawel, dat is wel waar" antwoord Torch gapend. "Ga dan slapen, als je zo moe bent.'' "En jij dan?" "Tja, ik moet nog een plekje vinden om te slapen, want Kyky heeft mijn bed ingepikt, omdat ik dat van haar heb gesloopt." "Je mag van mij wel in dat bed slapen" zegt Torch voorzichtig, wijzend op een bed dat aan de andere kant van de kamer staat (opzicht niet zo heel ver van Torch' zijn bed, want de kamer is niet zo heel groot). "Als het van jou mag, dan wil ik hier wel een keertje logeren.'' Van mij mag het wel" antwoord Torch, waarna hij onder zijn dekens kruipt, ik loop ook naar het andere bed en ga erin liggen. "Torch, we blijven toch wel echt beste vrienden, he? Ondanks dat ik niet verliefd op je ben?" "Tuurlijk, blijven we dat!" "Gelukkig, welterusten Torch.'' "Trusten Mem, slaap lekker" zegt Torch, waarna mijn oogleden langzaam dicht vallen..

De volgende dag word ik wakker, doordat ik Kyky en Arrie door de gangen hoor rennen, terwijl ze schreeuwen: "Mem is weg! Waar is Mem?!" Ik sta op, doe de deur open en roep: ''ik ben hier!" Even later komen Kyky en Arrie aangerend. Voor me staan ze stil en vraagt Arrie nieuwsgierig: "dit is toch de kamer van Torch?" "Ja, dus?" "Misschien omdat het een beetje raar is dat jij hier te vinden bent." "ja hallo! Ik had geen bed, waar moest ik anders slepen? En trouwens Torch heeft 2 bedden!" Rustig maar, dadelijk word hij nog wakker'' zegt Kyky. "Hoef je-je geen zorgen meer om te maken, ben ik namelijk al" zegt Torch als hij naast me in de deuropening komt staan. "Ha, slaapkop! Uit bed gevallen?" "Boh Mem, wat woel jij veel in je slaap. Niet normaal! Ik kon er bijna niet door slapen!" Jij en niet kunnen slapen? Echt niet! Jij moet overal wel doorheen snurken!" roep ik plagend uit, waardoor ik zachtjes een por van Torch in mijn zij krijg. "Zeg Kyky, als ik zeg dat ik liever heb dat je iets niet doorvertelt, moet je het ook echt niet doorvertellen!" Wat, mocht Kyky niet doorvertellen?" vraagt Gazel slaperig, die ook zijn slaapkamer uit komt gelopen. "Dat Torch, Mem leuk vind!" "Roep het vooral nog wat harder" sist Torch naar haar. "Oké, TORCH VIND MEM LE...." Ik sla mijn hand voor haar mond, en sis: "gemenerik, ik ga toch ook niet roepen: Kyky heeft gisteren 3 en een half uur met Jude gebeld.'' "Wat maakt het uit dat ik dat zeg? Het is toch meer een faal voor Torch, dan voor jou?" "Misschien wel, maar dat vind ik ook zielig." "Dus je hebt toch iets van gevoelens voor anderen!" roept Arrie lachend. "Nou zeg, jij wil niet tegen Raimon voetballen omdat Nathan weg is!" Arie word rood en antwoord snel, voordat Gazel wat kan zeggen: "misschien, maar moet jij je niet meer zorgen maken om Shawn." Hoezo?" "Omdat hij niet meer kan spelen, hij heeft iets van een gespleten persoonlijkheid, of zoiets" gaat Kyky weer verder. "Echt? Dat is echt verschri... ik bedoel: dat is echt zijn eigen probleem!" Jaja, dat zul jij ook echt zijn probleem vinden, he? Kom mee dan gaan we ons aankleden, en kun jij nog een dagje genieten van je schorsing!" roept Arrie, waarna we nog een keertje naar Torch en Gazel zwaaien, Kyky me bij mijn kraag pakt en me zo naar onze kamer sleurt.

Reageer (3)

  • Duendes

    Cutee! Als beste vrienden zijn ze ook wel heel lief ^^

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Dit is geweldig!

    Snel verder!

    7 jaar geleden
  • Kyonakoenen

    Dit is best wel raar, ik zit hier met mijn aanvoerder te knuffelen! Geweldig!!!!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen