Foto bij Nawoord

Lieve, trouwe lezers!

Bij deze wil ik jullie enorm bedanken voor het volgen van dit verhaal.
Special thanks voor de mensen die bijna bij ieder stukje reageerden!
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van hebben gevonden.
Zijn er dingen die je kwijt wil, aan wil merken of heb je nog vragen, laat het dan gerust weten!

Met dit verhaal zat ik al sinds vorig jaar in mijn hoofd, alleen had ik er erg veel moeite mee.
Mijn struikelblok was het geloofwaardig neerzetten van hoofdpersonen die iets doen wat eigenlijk niet door de beugel kan, in dit geval dus vreemd gaan, en er voor zorgen dat men geen hekel aan ze krijgt of boos op ze wordt of wat dan ook.
Uiteindelijk heb ik mezelf daar dus in uitgedaagd en het resultaat heb je waarschijnlijk gelezen wanneer je bij dit nawoord terecht bent gekomen.

Zo dat was even een blik in mijn brein haha.
Nogmaals bedankt!

Mocht je nu zoiets hebben van, ja maar... Ho even! Schrijf jij eens even door!
Dat ga ik ook zeker doen maar niet aan dit verhaal Ghehe. Ik ken mezelf te goed.
Wanneer ik een verhaal ga rekken waar dat niet nodig is dan komt het niet af..

Mocht je interesse hebben in waar ik aan verder ga, ik begin nu aan mijn nieuwe verhaal :





Accept for the fact that she was.

For she had Darkness in her heart.

And it Consumed her.





Don't come to close. Its dark Inside.



Hierin heeft Cleo al een tijdje te kampen met een stem in haar hoofd.
Met iedere verstrijkende dag lijkt hij meer invloed te krijgen op haar leven.
Maar wie of wat is hij precies en wat wil hij van haar?
En wie is de jongen met de groene ogen die haar niet met rust kan laten?



Mocht het je interesseren dan ontvang ik je graag weer bij dit verhaal! Zo niet, tot een volgende keer misschien en Lots of Love!

Reageer (8)

  • Favorition

    dit verhaal was echt geweldig!!! ik heb er zeer van genoten!
    je hebt het super goed gedaan! ik kijk uit naar Madness! (flower)

    7 jaar geleden
  • Complex

    Ik heb onwijs genoten van je verhaal! Echt super veel complimenten voor jou! (flower)

    7 jaar geleden
  • Horlinson

    Dit was echt een leuk verhaal! Dankjewel (:
    Ik heb meteen ook een abo genomen op Madness!

    7 jaar geleden
  • scarletwitch

    Ik heb genoten van dit verhaal en kan niet wachten totdat je de hoofdstukken van Madness gaat plaatsen (:
    Ik heb echt enorm respect voor je dat je een verhaal kan laten eindigen, zelf haak ik na een tijd meestal af :')
    Anyways begin snel met Madness!

    7 jaar geleden
  • Infrared

    Lieve schat, je hebt dit verhaal top geschreven. Alles klopte gewoon! Ik heb al zoveel zin in Madness!!
    X

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen