Ik zie nog net hoe iedereen uit Genisis uit elkaar springt voor de Tsunami Hengst van Mar. "Ik ben trots op je, zus!" roep ik als Mar weer op haar voeten staat. "Dus jij bent trots op je zus als ze er bijna voor heeft gezorgd dat wij allemaal een blessure hebben!" roept Bellatrix boos. Ik knik. "Xavier sloeg Kyky een bloedneus," brengt Mar ertegenin. Iedereen kijkt nu Xavier aan. "Zij sloeg mij eerst waardoor mijn tand door mijn lip ging," zegt Xavier terwijl hij naar mij wijst. Dan kijkt iedereen naar mij. Ik zie er niet echt meer een ontsnappen aan tenzij... Er ligt een bal onder de bank die ik snel voor mijn voeten leg en ik schiet hem omhoog. Er ontstaan vleugels achter me en ik blijf stil hangen in de lucht, ik heb deze supertechniek geleerd omdat ik hem een paar keer heb bestudeert tijdens de wedstrijd van Raimon tegen Zeus en Royal tegen Zeus, ik vind Byron echt geweldig!!! Ik blijf in de lucht hangen met de bal voor mijn voet. "O-oh, jongens en meisjes... vooral Xavier, ik zou weg gaan want deze supertechniek is best wel, heel erg, krachtig," zegt Mar. Ze gaat achter me staan en als Xavier daar ook wil gaan staan, de grootste vergissing van zijn leven. Ik schiet de bal vlak voor zij voeten waardoor er een enorme stofwolk ontstaat. Ik doe godentijd waardoor de tijd vertraagd voor alles en iedereen om ons heen, ik wil er even zeker van zijn dat niemand dit hoort. "Ik weet dat je een alïen bent en, hoe lief je je ook voordoet, ik geloof je niet," zeg ik waarna ik eraan toe voeg," Ik let op je en ik hoop voor jou dat je met je tengels van Mar afblijft. Dan loop ik naar Mar tot ik naast haar sta en knip ik met mijn vingers, ik ben Byron nu zo dankbaar. "Kyky, wat heb je gezegd?" vraagt Mar als ik plotseling naast haar sta. "Alleen maar dat ik hem niet mag... en dat hij met zijn tengels van jou af moet blijven," zeg ik. De stofwolk trekt op en ik schiet een hemelschot (het lijkt alsof de hemel, in dit geval het dak en daarna de hemel, openscheurt en er een enorme lichtstraal uit komt gevallen die zich om de bal heen verzamelt waardoor die goudachtig opgloeit, je kan hem krachtig wegschoppen en hij gaat razendsnel een kort spoor van lichtjes achterlatend) op Xavier af die wel raak is. Dan loop ik terug naar de bank om erop te gaan liggen. "Kyky, ga aan de kant. Xavier moet daar even liggen," zegt Bellatrix geïrriteerd als Xavier aan komt gestrompelt onderdersteund door twee mensen. "Waarom zou ik? Stoere jongens kunnen toch wel tegen een stootje," daag ik uit. "Ik krijg jou wel," mompelt Xavier nors. Dan sta ik toch maar op en ga ik het superschot God Weet verbeteren, wie weet wanneer ik hem nog eens nodig heb...

Reageer (4)

  • DeNaamIsGideon

    ok als je nu zegt dat Goden Tijd een verbeterde versie is van hemeltijd dan kan ik er mee leven, want als dit gewoon verkeerd getypt was (N)

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Hahaha ik vind het geruzie tussen Kyky en Xavier echt veel te leuk xD

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    @Amber Het kan ook dat niet alles gekopieerd is, hoor. Dat is immers veel leuker xD

    7 jaar geleden
  • Amberfoster

    SUPERRR maar het is geen goden tijd maar hemeltijd

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen