De deur van Xavier staat open en als Dvalin naar buiten komt gelopen, ik verstop me snel achter de deur en als ik zeker weet dat hij weg is kom ik erachter uit. Ik loop bij Xavier naar binnen en wat ik dan zie... ik ren snel weg, dit beeld komt dus nooit meer uit mijn hoofd. Mijn zusje die een alïen zoent. Ik ren steeds sneller totdat... ik ruik... bloemen. Ik ga op de geur af en vind een bloementuin. "Wauw..." zeg ik als ik erdoorheen loop. Dan zie ik een gestalte in de verte, ik loop erop af en vind... "Gazel!" roep ik uit. "Ik wist niet dat alïenmeisjes hier ook kwamen," zeg ik verbaasd. "Ten eerste: ik ben een jongen en ten tweede: je zou onderhand toch moeten weten dat wij ons gewoon voordoen als alïens," antwoord hij geïrriteerd. "Dat is me verteld maar denk je nou echt dat ik alïens zoals jou geloof," zeg ik. "Dan geloof je me toch niet," zegt Gazel en hij loopt weg. "Maar even: wat doe je hier?" vraag ik dan. "Gewoon rondlopen," antwoord hij, "en jij?" "Hetzelfde," antwoord ik maar. Wat er is gebeurd kan hij ook aan Xavier en Mar vragen. Ik loop weer weg en als ik de gang op wil lopen... "Kyky, waar zit je?!?" Dat was Mar!!! "Ik ben hier!" roep ik maar, je aanvoerder laten zitten: dat kan, je zus laten zitten: dat kan niet!

Reageer (2)

  • Samanthablaze

    "Maar... Het zijn aliens!!!" ~Fay

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Kyky is hier niet echt blij mee xD
    Stiekem vind ik het wel grappig :')
    Kyky is net Fay xD
    En Kyky! Doe eens wat aardiger tegen Gazel! Hij doet niet gemeen!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen