Ik loop naar mijn eigen kamer. "Kyky, Kyky, Kyky, Kyky, Kyky, LUISTER NOU EFFE, WIL JE?!?" roept Xavier plotseling. "Wat moet je?" zeg ik geïrriteerd terug, waarom moet ik met hem zitten opgescheept. "Je moet naar mijn kamer weet je nog," antwoord hij. "Nee, ik ben dement. Geez!" antwoord ik weer. "Dan moeten we de andere kant op," zegt Xavier dringend. "Jij bent mijn oppas en trouwens, ik moet mijn spullen nog pakken," zeg ik uitdagend. "Grrr..." krijg ik terug en dan begin ik door de gangen te rennen. "Hé, wacht op mij!" roept Xavier als hij achter me aanrent. Hij pakt me bij mijn middel zodat ik noodgedwongen moet stoppen en hij dwingt me hem aan te kijken. "Nee," sist hij, dan komt Mar aangelopen. "Wat doen jullie?!?" roept ze verbaasd. Ik zie de tranen in haar ogen opkomen. "Het is niet wat het lijkt..." zeggen ik en Xavier tegelijkertijd. "Volgens mij wel," zegt ze en ze rent weg. "Lekker dan," zegt Torch tegen mij en Xavier en hij sprint erachteraan. "Jij...jij... OEN!!!!!" roep ik. Ik pak een voetbal van de grond en trap hem naar Xavier, geen superschot maar door de woede komt hij wel hard aan. Xavier krimpt in elkaar en ik ren weg. Hij probeert, zonder effect, achter me aan te rennen. Ik ren door, de kamer van mij en Mar. Ik gooi de deur open en zie dat er niemand is, perfect! Ik loop naar mijn bed en met wat moeite weet ik hem voor de deur te schuiven. KLOP KLOP KLOP "Kyky, doe open!" hoor ik Xaviers boze stem. "Nee, want eerst dacht ik mijn zusje door jou kwijt te raken toen jij haar kuste en nu ben ik haar door jou kwijt! Ik wil jou NOOIT meer zien!!!!!!" roep ik door de deur heen voordat ik me huilend op het bed, dat ik net voor de deur heb neergezet, laat vallen. Ze haat me nu!!! 100% zeker weten!!! "Kyky, maak open. Ik moet op je letten," roept Xavier. Ik negeer hem en ik loop de badkamer in om me op te frissen. Ik gooi wat water in mijn gezicht. Mijn oog valt op het raam. Ik kijk en zie een regenpijp langs de zijkant lopen. Ik bedenk me dan: niemand op Alius mag mij, Mar haat me, bij Raimon wachten mijn vrienden en... Jude!!! Ik open het raam als ik me bedank, spullen! Ik loop de kamer in en vind mijn tas van eerder. Ik pak papier en schrijf erop: Mar, het spijt me maar jij haat me nu vanwege Xavier, wat een misverstand was. Ik ben terug naar Raimon. Doei!!! Ik leg hem neer op Mars kussen, het bed dat ik niet heb verschoven. Ik pak de rugzak en kijk een keer rond, ik HAAT deze plek dus het doet niet echt pijn. Ik check de etensvoorraad en voor de zekerheid duw ik die wat in Mars rugzak zit er ook maar in en dan laat ik me uit het raam naar beneden zakken. ik pak de regenpijp vast en laat me naar onder glijden. Raar genoeg is er geen hek en kan ik zo de Mount Fuji aflopen. Ik begin te rennen, sneller en sneller! Na een half uur durf ik pas te stoppen en weet ik ook zeker dat niemand me achtervolgt. Ik loop verder...

Na twee uur of zo komt er een dorpje in zicht. Ik loop erheen. Ik hou een voorbijganger aan. "Hey, weet je misschien waar ik ben?" De man kijkt me raar aan maar begint dan uit te leggen waar ik ben. "Bedankt, weet je waar Raimon Jr. High is?" vraag ik. "Ja, ik volg ze op het nieuws," zegt hij. "Ze zijn nu bij Alpine Jr.," "Oké, bedankt," zeg ik. Ik en Mar komen daar vandaan. Dat was onze vroegere school en ik weet precies waarom ze daar zijn, onze vroegere aanvoerder, Shawn Frost. Ik loop naar een haven iets verderop. Ik koop een ticket richting Alpine en stap op de boot, heel Alius achter me latend...

Reageer (4)

  • DeNaamIsGideon

    Inderdaad, iedereen komt van Alpine ineens!
    alleen omdat Shawn zo geweldig is hoeft de rest nog niet geweldig te zijn!

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Waarom komt iedereen toch altijd van Alpine? Wat is er toch zo geweldig aan die school?

    7 jaar geleden
  • Duendes

    Shaaawwnnn! AIDEEEEEENNNN

    7 jaar geleden
  • Amberfoster

    ff een 2 keer lezen dan is in i ijn hooft gekopieerd

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen