Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 47

heel lang geleden ik weet het...

Maar ben terug en heb overveel ideeën x)
Iedereen is gewaarschuwd het worden er hopelijk nog heel veel xD

-Ashley pov.-

Jasper staat op...
Hij staat nu recht voor me, maar zegt helemaal niks. Hij sluit zijn prachtige ogen maar ik voel dat hij mij op een of andere manier toch kan aankijken.
Als Jasper zijn ogen terug opendoet schrik ik. Zijn ogen zijn zo zwart als de nacht.
Hij kijkt me smekend aan maar springt dan uit het raam!
Ik durf me niet om te draaien, bang om te zien wat hij doet. Ik zou hem makkelijk kunnen bijhouden maar... Ik weet het niet. Ik kan het niet.
Nu nog niet...

-Jasper pov.-

Ik wou haar aanraken maar het deed me pijn. Zij is net die ene vampier.
Dat komt verdomme ook allemaal door mij! Ze verdiend zoveel beter.
Jasper je bent een lafaard! Ashley staat voor je maar je laat haar gewoon gaan! Wat ben jij voor een vampier? Ik dacht dat je zei dat je haar nooit zou laten gaan!
Ik kijk om en zie Alice staan. Haar ogen zijn zwart van woede.
Vreemd genoeg ben ik totaal niet bang. Ik kan nu alleen maar aan Ashley denken.
Mijn Ashley.
Ik keer rustig terug naar huis en zie dat Ashley nog altijd op precies dezelfde plek staat als toen ik vertrok.
Ze hoort me aankomen maar reageert niet.
Begrijpelijk als ik zomaar wegloop. Maar ik mis haar zo.
Ik wil haar terug dus ik wil mijn hand over haar rug laten glijden als ze opeens aan de andere kant van de kamer staat.
Raak me niet aan Jasper. Je weet wat er dan gebeurt. Ik zou wel willen dat je me aanraakt maar het kan gewoon niet.

-Ashley pov.-

Ik hoor iemand de trap oplopen. Aan de voetstappen te horen is het Carlisle. Ik ontspan me weer.
Hij komt zonder kloppen de kamer binnen.
Er is een manier om van die vloek af te komen Ashley. Het is niet simpel maar het gaat. Je moet terug naar de volturi. Meer bepaalt naar Aro.
Ik weet dat je het niet wil maar het is je enige keus als je Jasper of wie dan ook ooit nog wil aanraken. Want alhoewel Jasper het niet zegt hij houd zielsveel van je. Hij denkt alleen dat het zijn schuld is en dus niks meer voor jou betekent. Dat je beter verdiend.

Wow, dat had ik nooit verwacht dat hij er zo over zou denken! Maar wat zou ik dan moeten doen? Mijn krachten overgeven aan iemand anders? Opdrachten uitvoeren?
Wat het ook is ik kom het nu te weten...

Kuch kuch ik hoop dat iedereen het mij vergeven heeft en dat dit een goed stukje was x)
Reactie's?

Reageer (5)

  • SanneCullen

    Vergeven!

    ik hoop dat je snel verder gaat!

    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Nooit boos geweest (A)
    Ik ben gewoon heel blij dat je weer verder gaat!

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Love it ga nu maar snel verder!

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Escalante

    Ik vergeef het je als je weer snel verder gaat met je verhaal ( :

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Het is je vergeven. xD

    Ik ben klaar voor de volgende hoofdstukken! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen