Foto bij Tot slot...

SPOIL NIETS IN DE QUIZLET GAMES WHATSAPP CHAT!

Dat was het dan, lieve deelnemers en iedereen die deze derde editie van de Quizlet Games heeft gevolgd. Ik vond het geweldig om jullie verhalen te volgen, te lezen hoe de karakters zowel in jullie eigen verhaal als in dat van anderen tot leven kwamen en zeer zeker was het geweldig om te zien hoe jullie allemaal zo ontzettend vooruit zijn gegaan!

Om alvast een beetje in de stemming te komen, hier enkele Quizlet Games-creaties op een rij:

An alternate Fladey
Wie ben jij van de 3e Quizlet Games?
What If?
De leukste bijnamen uit Fearful Silence
De Waarheid achter de Hongerspelen

• • •


Vervolgens heb ik voor iedere deelnemer een klein tekstje als bedankje, om jullie enthousiaste deelname:

Aderyn Cealie Dúfort • Froukje
Lieve Froukje,

Bedankt voor je deelname aan deze editie van de Quizlet Games! Ik vond het geweldig om Aderyns verhaal te volgen en ik hoop dat je ooit nog eens de tijd wil nemen om de liftscene opnieuw in te spreken, aangezien ik die helaas kwijt ben. Stel je mij maar voor met een pruillip.

Melissa


Samuel Selem Onys • Irene
Lieve Irene,

Bedankt voor je deelname aan de Quizlet Games! Ik heb immens genoten van jouw aanwezigheid en ik moet zeggen dat ik heb gezien dat je zo enorm vooruit bent gegaan! Een ware tegenstander de volgende Games hehe.

Melissa


Parveen Barleum • Daphne
Lieve Daphne,

Bedankt voor je deelname! Ik vond het ook nu weer enorm gezellig en zie ernaar uit om samen aan de volgende games te schrijven! Heb je eindelijk je sarcasme terug, hè? ^^

Melissa


Daniel "Day" Ethan Hale • Ilse
Lieve Ilse,

Bedankt voor het enthousiast deelnemen aan de Quizlet Games! Ik vond het enorm jammer dat je niet verder hebt geschreven aan Day, maar desondanks was het geweldig, als je het mij vraagt. Zijn karakter alleen al, fantastisch!

Melissa


Flynn Fobe • Lisa
Lieve Lisa,

Bedankt voor je deelname aan de Quizlet Games! Ik vond het heel gezellig en zie ernaar uit om de volgende Games samen te werken. Volgens mij hebben wij niet heel veel gepraat, maar ik hoop dat daar veranderding in zal komen!

Melissa


Ada Young • Lucy
Lieve Lucy,

Bedankt voor je deelname en gewoon je gezellige aanwezigheid! Ik vond het heerlijk om Ada's verhaal te lezen en ik moet zeggen dat het enorm goed was, zelfs ondanks dat je niet in de finale zat. Als je op jouw leeftijd al zulk talent hebt kan ik je zeggen dat je zéker door moet gaan met schrijven!

Melissa


Christian Solis Swan • Sam
Lieve Sam,

Wij kennen elkaar natuurlijk al sinds de tweede Games en ik moet zeggen dat ik het opnieuw geweldig vond om jouw verhaal te lezen. Je bent zo enorm getalenteerd, zowel in het schrijven als in het bedenken en uitwerken van karakters! Ik hoop dat ik nog eens met je samen kan werken in de volgende Games.

Melissa


• • •


Hopelijk weten jullie je beoordelingen te vinden hehe

Een taart voor de moeite :3








Reageer (2)

  • RefIection

    Nou! Ik was al heel ver met klikken, maar mijn laptop liep vast en ik moest de webpagina herladen! Maar wanneer beginnen de volgende Games?

    7 jaar geleden
  • RefIection

    *klikt zich helemaal verrot met die verdomde spoilers*

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen