We hadden later nog een training. Waar mijn botten en spieren niet blij mee waren. Ik kreeg de bal aan gespeeld door Izzy alleen halverwege het veld viel ik neer. Een pijnscheut schoot door mijn onderrug. "MAR! Gaat het?" vroeg Xavier ongerust. " Ja.. Ja alles gaat prim.. AUW!!" zei ik. " jij gaat aan de kant zitten!" zei Izzy streng. "Ja.. Ja juffrouw Izzy." zei ik.

De training was al een tijdje afgelopen. Ik lag ondertussen iets te lezen. Toen net de deur open vloog zag ik een dokter. Hij haalde een naald uit zijn koffer. Ik was hem natuurlijk meteen gesmeerd. "IK BEN ALS DE DOOD VOOR NAALDEN!" eiep ik terwijl ik wegrende. Onder tussen schoot weer de pijn in mijn onderrug.

Ik had een pen en papier mee genomen om nog 1 laatste brief aan Kyky te schrijven.

Ik weet dat je
Het niet zo gemeen bedoelde
Dit gebeurde bijna 1 keer
Per dag ruzie maken
-xXx- marly


En deed hem om de bus. Ookal hebben we ruzie ik hou toch van haar!

Reageer (2)

  • DeNaamIsGideon

    stop de brieven!!!!!!!
    het neemt wat geloofwaardigheid weg, jij gaat toch ook niet ff een brief schrijven?
    en een brief komt dagen later pas aan!
    en ik wist niet dat ze dokters hadden bij Alius? want iemand anders zouden ze niet toelaten denk.

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Nog meer brieven? Serieus?! Ugghh

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen