Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 49

Die foto heeft totaal niks met de story te maken ik vind die gewoon mooi ='D.

Enjoy!!

-Ashley pov.-

Natuurlijk ga ik! Yeah right, hoe dom zou 'k zijn als ik niet zou gaan?!
Carlisle stelt voor dat we NU meteen vertrekken.
Ik heb er totaal geen bezwaar tegen want deze krachten, najaah. Ik wil er gewoon meteen vanaf.
Op onze snelheid zijn we er sneller dan ik gedacht had.
Oh, de hele bende is trouwens mee. Willen ze me nu allemaal zien lijden ofzo <_<.
Ik zie uit mijn ooghoeken Jasper zeer bang kijken. We staan vlak naast elkaar maar raken elkaar niet aan. Hoe graag ik hem nu ook zou vaspakken, zijn spieren voelen. Zijn mond tegen mijn mond...
We staan voor de poort van de Volturi. Jeej, Jane doet open T.T.

Ja, we hadden jullie al verwacht, kom verder. En daarmee bedoel ik vooral jij, Ashley.
Wees maar niet bang. Het doet hoogstens zeer veel pijn dat je wenste dat je dode lichaam nog doder was...


Natuurlijk van de Volturi moet je het hebben he <_<. Wat een geruststelling mompel ik. Jasper kijkt me bemoedigend aan.
Toch krijg ik nu best veel schrik.
Het idee, dat ik opnieuw doodga of wat het ook was. Maakt me wat bang.
Maar alles beter dan dit. Ik loop net achter Jane aan, de rest achter mij.
Ik voel dat Jasper het dichtst achter me loopt. Ook al raakt hij me niet aan. De spanning tussen ons warschijnlijk.
Zelfs, in deze tijden kan ik nog altijd aan niks anders denken dan Jasper.
Als we dan eindelijk aankomen wijst Jane dat ik op het stervormige figuur in het midden van de hal moet gaan staan.
Onmiddelijk komen de andere Volturi leden.
Ooh jeej, nog meer bloedzuigers ooh nu ben ik toch zo happy ^^. NOT!
Jane, grijnst gemeen naar me en ik moet toegeven dat ik het nu behoorlijk warm krijg.
Ik zie dat ze vlak bij me staat. Ze zegt dat ik het litteken moet laten zien waar Jasper me gebeten heeft.
Dus, ik buig mijn nek zodat ze het kan zien.
Opeens bijt ze me gewoon! Recht in het litteken. Het doet zo'n pijn! Ik hoor nog net hoe Jasper iets roept maar dan wordt alles zwart, leeg...

Is ie goed?
Reactie's (A)

Reageer (19)

  • louisharry

    Aaaa, je had niet moeten stoppen. Ps lees mijnstory

    1 decennium geleden
  • Kersenvlaai

    NEEWATEINDEVANDESTORYNEENEEENEEE ):
    Ik moet de einde weten ga verder! x

    1 decennium geleden
  • BLOODYEYE

    Snel verder !:)

    1 decennium geleden
  • MissesSykes

    Verder!!!(H)
    Xxxx(hoera)
    Ps verder(h)
    Pps snel verder(H)
    Ppps super snel verder(H)
    Pppps super storie dus nou moet je wel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen