Foto bij HOOFDSTUK 35 – Oververhit

‘Ik kan nooit of te nimmer de controle over mezelf verliezen als ik bij je ben’, zei Edward hijgend. Hij stond met zijn rug naar me toe.
Hoe moest ik Edward duidelijk maken dat als hij de controle over zichzelf verliest hij me toch geen pijn kan doen.
Ik ging staan en ik liep naar hem toe. Met mijn handen ging ik over zijn armen en over zijn rug. Toen ging ik langs voor. Ik had geluk dat hij een overhemd aan had. Ik maakte de knoopjes er van los en ik liet zijn overhemd van zijn schouders af lijden.
‘Wat doe je?’ vroeg Edward ademloos.
‘Ssst’, fluisterde ik. Ik keek naar de spieren op zijn rug en mijn adem stokte. Edward was prachig.
Met mijn vingers ging ik langs zijn ruggegraad en ik voelde rillingen over zijn rug lopen. Ik glimlachte en ik gaf hem een kus. Op zijn schouder, op zijn schouderblad en op de rest van zijn rug.
Toch bleef Edward gespannen aanvoelen. Bij elke kus en elke streling werd hij langzaam aan losser, maar toch niet los genoeg.
Ik ging met mijn hand omlaag over zijn arm. Ik ging naar zijn hand die hij had gevormd tot een vuist. Ik opende zijn hand en legde de mijne er in. Ik voelde dat Edward ontspande en ik ging voor hem staan. In zijn ogen zag ik hartstocht en verleiding. Ik keek naar Edward zijn borstkas en mijn adem stokte weer. Van achteren was hij mooi, maar van voren was hij pachtig.
Ik legde mijn hand op zijn onderbuik. Edward liet zijn ingehouden adem sissend eruit.
Ik ging met mijn hand naar boven. Toen mjn hand achter zijn nek lag, duwde ik mijn lippen op de zijne. Edward zijn handen gingen aarzelend door mijn haren.
Ik opende mijn mond en ik voelde zijn tong er in glippen. Zijn handen gingen naar de onderkant van mijn shirt. Hij trok hem ongeduldig over mijn hoofd heen. Zijn koude handen gingen over mijn verhitte huid.
‘Edward’, kreunde ik toen zijn lippen over mijn hals wreven. Ik hield hem stevig vast, want anders zou ik zo op de grond vallen, dat wist ik zeker.
Zijn handen gingen over mijn benen, mijn armen, mijn schouders, mijn rug, mijn buik en over mijn borsten. Bij elke streling voelde ik mijn benen weker en weker worden.
Edward legde zijn voorhoofd tegen de mijne en ik keek hem in zijn ogen aan. ‘Dank je’, fluisterde hij en hij gaf me een kus op mijn neus.
Ik glimlachte. Wat kon je hier op zeggen. Niks eigenlijk.
‘Susan, kom je zo beneden’, riep mijn vader van beneden.
‘Ik kom er aan’, riep ik terug.
Ik maakte me los van Edward. We deden allebei ons bovenstuk aan. Ik keek naar Edward. Zijn haar zat door de war, hij had een rode gloed op zijn bleke huid en zijn lippen waren licht gezwollen.
‘Tot morgen’, fluisterde hij en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. Hij verdween uit het raam die ik achter hem dicht deed.
‘Tot morgen’, fluisterde ik tegen niemand in het bijzonder. Ik liep naar de badkamer. Ik plensde wat water in mijn gezicht om mijn rode wangen weg te halen en ik fatsoenneerde mijn haar. Toen pas liep ik naar beneden.
‘Wil je een kopje thee schat?’ vroeg mijn oma toen ik de keuken in was. Ik knikte maar van ja. Ik kon nu beter oververhit zijn van de thee dan van de gedachen van Edward’s naakte lichaam onder mijn handen.

Reageer (4)

  • Vivaldi

    Sexii -wbw-
    Snelverder?(A)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woow vet mooi! ook vet goed geschreven! echt geniaal!
    weet nie wat ik moet seggen xD heb bij de andere twee ook al gezegd dat je door moet gaan xd dus ik dnek dat t duidelijk is (a) verder:D
    xxx

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    woow!! echt supergoed!!!

    snel verder!

    xxx

    1 decennium geleden
  • shar0naa

    snel erder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen