Tja, ik heb het al gezegd: personages met hun leeftijd en hun problemen...
(En ze komen ook nog wel eens de personen tegen uit andere verhalen, maar ik zet alleen Fantasia erbij, want daar draait het verhaal om.)

Deelnemende personen:

Leerlingen:
Spica: 14 jaar, probleem is: onbeantwoorde liefde en een computerverslaafde broer.
Saturno: 15 jaar, probleem is: onbeantwoorde liefde en gepest om zijn tweede naam.
Regulus: 17 jaar, probleem is: computerverslaving en ruzie met vriendin.
Robinia: 17 jaar, probleem is: ruzie met vriend en teveel huiswerk.
Spranka: 16 jaar, probleem is: gepest omdat ze zo klein is en omdat ze geesten ziet.

Ouders (en leraren!):
Sterkhart: vader Saturno, probleem is: zoon wordt gepest.
Eridanus: vader Spica en Regulus, probleem is: kan zijn zoon en dochter niet helpen met problemen.
Merope: verzorger Spica en Regulus, probleem is: geen tijd.
Florina: directrice, probleem is: teveel werk en geen tijd, zeurende leerlingen en leraren.
Stellarius: leraar Maatschappij, probleem is: leerlingen haten hem.
Strega: lerares Kunst, probleem is: door haar lessen worden leerlingen opstandig.
Kalliope: lerares Nederlands, probleem is: iedereen valt in slaap tijdens haar aanwezigheid, wordt onderdrukt door Strega.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Haha, lijkt mij geweldig! xD

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen