Oké, ik vind dat Regulus nu wel eens aan de beurt is, maar ik denk niet dat hij veel te vertellen heeft...
(Regulus is trouwens een typische tiener, met telefoons, computers, zijn eigen vreemde taaltje...)

Level zestienhonderd! OMG, yes!
Yeah, o yeah, i am so awesome!
Ik zit dus een dansje te doen, in mijn hoofd, als Robinia, mijn vriendinnetje, opeens aan komt lopen, me bij mijn arm pakt en meesleurt.
Ik laat bijna mijn telefoon uit mijn handen vallen.
'Hé! Waar was dat voor nodig!' mopper ik als ze me loslaat.
'Moet jij eens goed luisteren, je zusje maakt zich zorgen om je! En ik probeer haar te helpen, en dus moet jij meewerken!' fluister/schreeuwt ze.
'What?' Ik snap haar niet helemaal.
'Die telefoon! Dat is het probleem! Je zit alleen nog maar dat spel te spelen, en je zus maakt zich zorgen, en ik ook!'
'Ik speel alleen maar een coole game, meer niet!' protesteer ik boos.
'Dat is het juist, je moet daarmee stoppen! Je bent verslaafd! Nog even en ik stuur je naar de afkickkliniek!'
'Serieus, meen je dit nou?! Ik ben verslaafd en jij zegt dat nu pas?!'
We schreeuwen nog een tijdje door, totdat Robinia superboos wegloopt.
Nu merk en besef ik pas wat ik heb gedaan: ik heb mijn vriendin uitgescholden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen