Even kijken, wie is er vandaag aan de beurt?
Regulus misschien, want hij kan even niet op zijn computer.

'Nee, nee, nee!' schreeuw ik kwaad, terwijl ik met mijn vuist op het toetsenbord knal. De Wifi is uitgevallen!
'Pap! Zet die Wifi weer aan!' roep ik naar mijn vader, die nog steeds in zijn krant zit te lezen.
'Daar heb je je zus voor nodig, ik kan dat niet. Was je alweer vergeten dat ze een computercursus heeft gevolgd?'
'Maar dit heeft niks met de computer te maken!'
'Vraag gewoon of ze een oplossing weet.'
En dan begint het te onweren, en ik vloek zachtjes. Dit is zo balen!
Toch doorzoek ik het huis voor mijn zus, maar ik heb geen zin om te roepen, want dan gaat Merope zeuren dat ik zachter moet doen.
Maar ik weet dat ik op gegil af moet gaan, want Spica is bang voor onweer. Ha. Daar heb ik haar zo mee gepest!
Dan hoor ik dus een gil, en mijn zus loopt hysterisch te praten tegen Saturno.
Als ik ze eindelijk heb gevonden, staan ze een beetje tegen elkaar te stotteren.
'Wat is er gebeurt?' vraag ik grijnzend.
'Niks. Ga toch weg en stop met vragen!' zegt Spica, en ze pakt haar vriend bij zijn hand en trekt hem naar de woonkamer.
Jep, die twee zijn zo in love.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Mhm, ik ben het eens met Regulus... ;)

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen