ik vraag aan kyky: "Wie is dat arrogante kind?" "Wie?" voeg ze. ik wees naar dat meisje met dat blauwe haar. "Dat is Sue dat kind is gek.." zei Kyky
Het voelt zo fijn als je elkaar niet meer heb gesproken.. Opeens kijk ik verdrietig.. "Wat is er?" vroeg Kyky. "Het voel gewoon niet goed om mijn vriendje in de steek te laten"zei ik
"Maar hij noemde me toch ene verraadster?" vroeg ze. "Das waar.." "Dus vergeet hem dan"zei ze.

"Mar hoelang is het nog rijden naar Alius" vroeg mark "uh... Zo'n ongeveer 4 uur dus ik ga no even slapen.."
~in Marly's droom~
Ik zie heel Alius voor me voor me. Ze zijn allemaal boos op me omdat ik hun verraden. door voor raimon te spelen
dan loopt Xavier naar me toe. "je zei je ons nooit zou verraden.. en ik geloofde je.." Zei hij met een zachte trilling in zijn stem. "Maar... ik...." bracht ik uit....
"Ik had je nooit moeten geloven..v..ve...ver..VERRAADSTER"Riep hij.. Ik begon langzaam te huilen.. "kijk haar huilen" "wat een Baby" "Verraadster" "waarom geloofde ik haar" Fluisterde iedereen van Alius door elkaar. "Sorry dat ik dit zeg Mar..Maar het is UIT!!" bij die woorden krom ik in-een. "kijk nu jank ze nog harder" "wat een loser" "Echt een crybaby" "Ik had haar toch nooit gemogen" zeiden de aanvoerders van alle teams..

Huilend werd ik wakker.. "Mar wat is er gebeurt?"vroeg kyky. "Xavier....Verraadster" Meer kon ik niet uit brengen. "Rustig maar.. er is niks gebeurt" zei kyky..
"We zijn net 3/4 van de berg nog een maar uur rijden dan zijn we er" zei mark vrolijk. "Kyky ik ben bang" zei ik. "Mark verkeerde moment!" siste ze
"ik ben ook bang hoor mar"zei ze.. Mark gaat opeens een kip na doen waardoor ik van mijn stoel val en door het gangpad rol.. Iedereen keek me raar aan maar toen ze mark zagen lagen hun ook zowat over de vloer.. Behalve Sue omdat ik een beledigende opmerking maakte : "Whhaah mar..mark haha da..haha dat lijkt..erg haha op..op.. SUE"

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen