Ik ga nog een hoofdstukje door Spica laten schrijven.

(Tweede hoofdstuk vandaag! Hadden jullie tegoed van gisteren.)

Een week later lopen Regulus, Saturno en ik het kampterrein op. Ja, mijn broer gaat ook mee. Had je niet verwacht, hè!
Maar dus, ik ben bevrijd van alle zware tassen, want die draagt Regulus! Yes!
Ik loop dus een heel stuk vooruit, en kom als eerste bij het kampterrein.
Een aantal andere Explo's zijn er al, en gelukkig hebben ze alle tenten al opgezet.
Gelukkig, hoef ik dat niet te doen!
Ik loop naar een aantal van mijn vrienden toe, waaronder Astrid en Hikkie. (Snap nog steeds niet wat die jongen op scouting doet...)
'Hey, jongens! Alles goed?' vraag ik vrolijk.
'Ja,' zegt Astrid, net zo vrolijk als ik. Ze zit met een zakmes te spelen.
Hikkie kijkt wat bedenkelijk. 'Waar zijn je tassen?'
'Regulus. Maar, Astrid, ik dacht dat jij niet mee zou gaan en ik dus het enige meisje zou zijn!'
'Nee, ging toch maar mee. Pap werkte me op mijn zenuwen.'
'Snap ik.'
Gelukkig, ik hoef niet alleen te slapen.
Op dat moment komen mijn broer en vriend eraan, met alle tassen. Ze dumpen ze op de grond en mijn broer laat zich uitgeput op de grond vallen.
'Dat doe ik nooit meer!' roept hij.
Ik moet lachen.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Hahahahaha, arme Regulus! xD

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen