Dit keer... ik heb geen idee... Spica misschien weer?

Mijn hele klas en ik staan op het schoolplein, met onze fietsen. Onze mentor, Stellarius, vindt het zeker een goed idee om ons te laten fietsen naar dat kamp. Waarom!?
Dit gaat zo niet goed komen, dat zeg ik alvast. Er fietst aan het hoofd van de stoet maar één docent, onze mentor, en dat is ook de enige die het hele kamp aanwezig is.
Het raarste is, dat we een thema hebben: magie. Dat is dus met tovenaars, en heksen, Harry Potter, bleh.
Dus hebben we van te voren een aantal Disney en Dreamworks films gekeken. Was een beetje raar, de ouders van veel mensen uit mijn klas hebben erg originele namen verzonnen. Ze zijn vernoemd naar mensen!
Ik merk dat we gaan vertrekken, en stap snel op.
Ik fiets ergens achteraan, samen met Astrid. Ze stond erop dat we samen fietsten, zodat de jongens bij konden kletsen, zoals normale vrienden. Jongens, ik snap ze soms niet. In ieder geval, Astrid is erg aardig, en ze heeft me geholpen toen de pestkoppen weer eens rare dingen riepen.
Gelukkig waren we snel bij het kamp, en ik heb toen mijn koffer uitgeruimt en ben toen gewoon op mijn bed gaan liggen, lezen.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Hopelijk gaat het kamp meevallen...

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen