Dit keer weer Spica.

We zitten met alle 21 kinderen uit de klas in een kring, waar het dagprogramma uit wordt gelegd. Alles heeft met magie te maken. Maar dan ook echt alles.
Vandaag, op de tweede dag, gaan we een LARP houden. We moeten eerst, in een uur, uitzoeken wat voor personage je bent, wat voor wezen je bent, of je magie hebt, en natuurlijk je outfit.
Ik zit in het Groene team, en dat houdt in dat je, wat voor wezen je ook bent, groen draagt en in het bos leeft. Ons element is Lucht. Heel cool, vind ik zelf.
Verder zitten Saturno, Astrid, Hikkie en Hettie. Leuk team, al zeg ik het zelf.
De andere teams zijn:
Team Rood: Lucy, Jack Frost, Merida, Rapunzel en Vissepoot. Team Rood leeft in de open vlaktes en draagt rood. Element is Vuur.
Team Blauw: Schorrie, Ariel, Belle, Snotvlerk en Kristoff. Team Blauw leeft bij het water, en draagt alleen maar blauw. Element is Water.
Team Geel: Morrie, Anna, Tiana, Peter Pan, Aurora en Philip. Leeft bij stenen, draagt veel geel. Element is Aarde.
Ik maak wel even een lijstje van iedereen uit onze klas, en wat hun rol is in het spel:

Team Groen:
Spica (Ik dus, duh), een smoorverliefde, jonge elfin. Een betoverde boog en genezende drankjes.
Saturno, een smoorverliefde, jonge elf. (Wat zijn wij slim, hè?) Een vergiftigd zwaard.
Astrid, een woedende strijder. Een bijl.
Hikkie, een slimme drakenrijder. Een vlammend vuurzwaard en een schild.
Hettie, een wraakzuchtige tovenares. Magie en een dubbele bijl.

Team Rood:
Lucy, een klein nieuwsgierig halfelfje. Een dolk en een genezend drankje.
Jack Frost, een ijskoude tovenaar. IJsmagie en een stok.
Merida, een dappere prinses. Een boog en een zwaard.
Rapunzel, een verloren prinses. Genezend, gouden haar.
Vissepoot, een idiote wijze. Een boek.

Team Blauw:
Schorrie, een idiote strijder. Een knots, genaamd Knotsie.
Ariel, een nieuwsgierige zeemeermin in mensvorm. Een hele verzameling vorken.
Belle, de slimme wijze. Een hele verzameling boeken en een gouden hart.
Snotvlerk, de Dark One (uit Once Upon A Time). Duistere magie.
Kristoff, een rendierrijder. Een rendier die altijd bij hem is. (Dat is dus zijn hond, Sven.)

Team Geel:
Morrie, een gewelddadige strijder. Heel veel werpdolken.
Anna, een nieuwsgierige prinses. Een hoop moed.
Tiana, een aardige transformator. Transformatiemagie.
Peter Pan, een nooit opgroeiende, gemene jongen. Een dolk.
Aurora, een zingende prinses. Slaapmagie.
Philip, een zielige prins. Een zwaard.

Dat was een hele hoop informatie...
We krijgen een aantal spullen mee, en overnachten dan twee nachten in de wildernis. Zonder tenten.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Haha, die beschrijvingen zijn geweldig! xD

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen