Dit keer Saturno.

We lopen nu al tien minuten door het bos, en eindelijk zien we de rond van het bos.
'Jongens, daar is team Rood!' zegt Astrid opgewonden.
'Ja, ik denk niet dat ik ze wil aanvallen!' Hikkie schudt zijn hoofd, en Spica lacht naast me.
'Stil!' Astrid heeft de leiding weer eens genomen.
'Jahaa!' moppert Spica. En nu begin ik zacht te lachen.
Hettie zucht. 'Zo vriendinnetje, zo vriendje.'
'Stil!'
Eindelijk is het weer rustig, en Astrid begeleidt ons van bosje naar bosje naar het andere team.
Ik zie dat Lucy al om zich heen kijkt, ze heeft iets gehoord.
Plotseling stormen Hettie en Astrid met hun wapens de bosjes uit, schreeuwend.
Hikkie mompelt: 'Geweldig. Moeten we achter hun aan.'
Hij en Spica rennen erachteraan, terwijl ik nog met mijn zwaard aan het stuntelen ben. Spica loopt glimlachend terug en trekt het ding uit de schede.
'Zó doe je dat, liefje.' Ze rent weer terug, en ik loop snel achter haar aan.
Ondertussen heeft team Rood hun wapens gepakt. We stormen op elkaar af, en ik kruis de zwaarden met Merida.
'Zo, hoe is het, Romeo? Hoe gaat het tussen jou en Julia?' vraagt ze grijnzend.
'Goed hoor, alles is oké tussen ons. Beter dan oké zelfs!'
'Oké, gefeliciteerd!' En dan gaat het gevecht weer op vol niveau door.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Haha, droog gesprekje onder het vechten... xD

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen