OPDRACHT 1

Beoordeelt door: GusWaters
• Originaliteit [1-10] 8,5
• Spelling en grammatica [1-10] 9
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10] 8
• Schrijfstijl [1-10] 9
• Gemiddelde: 8,6
• Eventueel commentaar:
Je verhaal is origineel en je bouwt het goed op. Er heerst in het begin onzekerheid over wat er aan de hand is en dat zorgt er voor dat je verder wil lezen. Het woord is goed verwerkt in het verhaal, je maakt ons duidelijk wat het gedrag van het hoofdpersonage is en geeft ons daar ook nog wat van zijn gedachten bij, wat zorgt voor een mooi geheel. Je schrijft aangenaam, vlot en tegelijk ook weer ingewikkeld. Daarmee bedoel ik dat je verhaal gemakkelijk leest maar je ook duidelijk ziet dat er nagedacht is over de zinsbouw en woordkeuze.

Beoordeeld door: Benevolence
• Originaliteit [1-10]: 9
• Spelling en grammatica [1-10]: 9
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]: 9
• Schrijfstijl [1-10]: 8
• Gemiddelde: 8,75
• Eventueel commentaar: Leuk om te zien dat je aan de lay-out hebt gewerkt, dat maakte het verhaal al leuk voordat ik begon te lezen. Ik vond dit echt een interessant verhaal, met een mooie opbouw van spanning. Je hield het hoofdpersonage mysterieus door hem nooit fysiek te beschrijven en steeds te benoemen met 'hij'. Dit zorgde wel voor veel herhaling van het persoonlijk voornaamwoord en verwarde me bij het einde van je verhaal: het was me niet altijd meteen duidelijk naar wie de 'hij' of 'zijn' verwees (de agent of de moordenaar). Enkele kleine grammaticale en spelfoutjes, maar die waren slechts beperkt. Heel geslaagd verhaal!

Beoordeelt door: IrishNialler
• Originaliteit [1-10] 9
• Spelling en grammatica [1-10] 9
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10] 9
• Schrijfstijl [1-10] 8,5
• Gemiddelde: 8,9
• Eventueel commentaar: Het eerste wat ik dacht was dat het een stuk uit een boek was. Je hebt gezorgd voor een complete ervaring door een titel en plaatje toe te voegen. Het stukje hield mij in afwachting, fijn dat er uitgelegd wordt wat hij doet en hoe hij zich voelt erbij, dit past goed bij de opdracht. Er vielen mij 2 dingen op. Als eerste dat je zinnen soms behoorlijk lang waren, dit viel mij op maar of het mij irriteerde? Ik denk van niet, maar het viel gewoon op. Verder viel het mij op dat als je een nieuwe zin op een nieuwe regel begon dat dit woord een stukje meer naar rechts stond dan de rest van de zinnen en dit irriteerde mij enigszins maar dit kan natuurlijk gewoon persoonlijk zijn. Heel stiekem vraag ik mij ook af of je hier niet meer gaat doen....

Beoordeelt door:
• Originaliteit [1-10]
• Spelling en grammatica [1-10]
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]
• Schrijfstijl [1-10]
• Gemiddelde:
• Eventueel commentaar:

Beoordeelt door:
• Originaliteit [1-10]
• Spelling en grammatica [1-10]
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]
• Schrijfstijl [1-10]
• Gemiddelde:
• Eventueel commentaar:

Reageer (2)

  • Zoldyck

    @IrishNialler Aan die verkeerde inspringing kan ik niets doen, Q haat me :') (Ik vind het zelf ook extreem lelijk namelijk) Maar ik blijf het mooier vinden dan geen inspringing, ook al is het niet altijd gelijk haha

    6 jaar geleden
    • IrishNialler

      hey (naast dat ik deze functie nu pas ontdek) Dan snap ik inderdaad waar het vandaan komt. Ik had het bij 2 verhalen en toen dacht ik, hmm misschien is het iets wat niet bewust gedaan is maar ik was te druk dat ik er eigenlijk verder over nagedacht heb en na 5 tellen was ik het vergeten XD Maar goed dat je het mij vermeld.

      6 jaar geleden
  • Zoldyck

    Mooie beoordelingen :p (Joking XD)
    Ben benieuwd c:

    6 jaar geleden
    • Caverna

      Hé, ik wist niet dat je hier nu op kunt reageren! Maar de juryleden gaan ermee aan de slag ;)

      6 jaar geleden
    • Zoldyck

      Het is geactiveerd, haha :p Vandaar dat ik het kan zien/erop kan reageren

      6 jaar geleden
    • Caverna

      Ik bedoelde op reacties, haha. Maar klopt :P

      6 jaar geleden
    • Zoldyck

      Ah op die manier haha :p Is pas nieuw :')

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen