OPDRACHT 1

Beoordeelt door: GusWaters
• Originaliteit [1-10] 7
• Spelling en grammatica [1-10] 9
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10] 7
• Schrijfstijl [1-10] 8
• Gemiddelde: 7,75
• Eventueel commentaar:
Je verhaal begint mooi en wordt goed opgebouwd. Het lijkt in het begin nogal cliché maar door kleine details bijvoorbeeld in het gedrag van Jasmijn licht je een tipje van sluier en wordt het clichébeeld opgeheven. Je schrijfstijl is aangenaam en je maakt ook bijna geen fouten qua spelling op een aantal woorden na. (mij lijkt het alsof die foutjes te wijten zijn aan autocorrectie en je er over gelezen hebt bij het nakijken). Je verhaal bevat het thema gedrag en je insinueert ook dat jasmijn haar gedrag nog gaat veranderen. Het woord zelf komt er dan weer niet in voor (al weet ik niet helemaal of dat moest). Jammer dat het niet volledig afgerond is.

Beoordeeld door: Benevolence
• Originaliteit [1-10]: 7
• Spelling en grammatica [1-10]: 6
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]: 8
• Schrijfstijl [1-10]: 8
• Gemiddelde: 7,25
• Eventueel commentaar: Fijn dat je aandacht hebt besteed aan de lay-out, wat het verhaal visueel aantrekkelijker maakt. Jammer dat het verhaal niet af is, maar ik vind dit nog wel een leuke cliffhanger om mee te eindigen. Op enkele typfoutjes en de plotse overgang na het briefje in de klas na, heb ik niet veel aan te merken op je spelling en schrijfstijl. Je maakt wel regelmatig fouten tegen interpunctie en hoofdlettergebruik, wat ik bij grammatica heb gerekend. Het was een vrij cliché verhaal, maar op zich wel leuk verzonnen.


Beoordeelt door: IrishNialler
• Originaliteit [1-10] 8
• Spelling en grammatica [1-10]7
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]8,5
• Schrijfstijl [1-10]7,5
• Gemiddelde:7,8
• Eventueel commentaar:Allereerst ziet het er heel netjes uit met een titel en een plaatje erbij, dit zorgt voor een betere eerste indruk. Je hebt mij heel erg nieuwsgierig gemaakt naar Jasmijn. Het valt mij op dat sommige zinnen die je op een nieuwe regel begint meer naar rechts staan en ik vind de cliffhanger erg leuk. Ik heb je een wat lager cijfer gegeven voor spelling en voor schrijfstijl omdat het om een een of andere manier, jou schrijfstijl mij niet zo erg aanspreekt, het kostte mij enigszins moeite om er bij te blijven.

Beoordeelt door:
• Originaliteit [1-10]
• Spelling en grammatica [1-10]
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]
• Schrijfstijl [1-10]
• Gemiddelde:
• Eventueel commentaar:

Beoordeelt door:
• Originaliteit [1-10]
• Spelling en grammatica [1-10]
• Verwerking van het woord in het verhaal [1-10]
• Schrijfstijl [1-10]
• Gemiddelde:
• Eventueel commentaar:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen