Dit keer weer Spica.

Vermoeid laten we onszelf op de banken in de blokhut vallen.
De LARP zit erop, en daar ben ik blij mee. Ik laat me tegen mijn vriend aanzakken, en volg het gesprek over morgen.
'Jongens, ik heb het schema voor morgen gekaapt van de docent!' roept Eragon sluw. De rest van de groep (Rapunzel, Lucy, Astrid, Saturno, Hikkie, en ik, Snotvlerk is verplaatst naar de blokhut van zijn vrienden) kijken hem verbaasd aan.
'Wat gaat er morgen gebeuren?' vraagt Lucy nieuwsgierig. Ze pakt het papier van hem af. 'Zwemmen!'
Iedereen begint te juichen, altijd leuk, zwemmen met onze klas. En dat bedoel ik niet sarcastisch.
'Hopelijk is het een ruim bad!' gilt Rapunzel. 'Met wat romantische verstopplaatsjes hier en daar... veel planten, bubbelbad, sauna... een overdekt doolhof, waar je verstoppertje kan spelen...'
We kijken haar verbaasd aan, en ze zucht. 'Dat is echt geweldig, verstoppertje in een zwembad. Nog nooit gedaan?'
'Nope!' roept Astrid vrolijk.
'En natuurlijk een buitenbad, glijbaan, en al dat gedoe!' Hikkie stuitert ook rond. Is dit echt de groep die een minuut geleden doodmoe was?
'Ja!' roept Eragon. 'Er staat ook bij waar we zitten, en alles wat jullie zeggen heeft het bad, en zelfs meer! Ik ben er vorige maand nog geweest!'
En toen ging iedereen nog meer uit zijn dak.

Reageer (1)

  • Allmilla

    Lijkt me leuk, ik wil mee! :)

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen