Dit keer Saturno, maar in het midden switchen we over op Spica.

Als we de volgende dag bij het zwembad aankomen, is het pas negen uur 's morgens.
Eenmaal bij het bad, krijgen we de instructies van onze docent, die zo naar het casino gaat.
'Vanavond om vijf uur haal ik jullie weer op. We hebben het hele bad voor jullie gereserveerd, dus jullie kunnen doen wat jullie willen! Veel plezier!' en toen was de docent pleite.
Ik ga snel opzoek naar Spica, en ik vind haar bij haar vriendinnen. Zonder dat ze het merkt ga ik achter haar staan, leg mijn armen om haar heen en mijn hoofd op haar schouder.
'Hey, cutie,' fluister ik haar toe. 'Je ziet er schattig uit, zeg...'
Ze begint te blozen, en ik laat haar los zodra ik zie dat de rest van onze blokhutgroep eraan komt.
'Hey, jongens! Wie van jullie wilt nog verstoppertje spelen in het overdekte doolhof?' roept Rapunzel. 'Wie doet er mee?!'
'Ik!' roept Spica, en al snel volgt de rest.

*Spica POV*
Omdat het Rapunzels idee was, gaat zij als eerste tellen, terwijl de rest van ons zich gaat verstoppen.
Ik spring snel het water in, met mijn vriend achter me aan. Al snel vinden we een kleine, donkere inham, precies groot genoeg voor ons twee. Snel kijk ik of we er kunnen staan. Jep, hij kan er staan, maar ik niet.
'Ik help je wel even, schatje,' fluistert Saturno tegen me, en hij trekt me tegen zich aan. Ik giechel zacht als hij me zachtjes in mijn hals kust, en onder water zijn handen om mijn middel legt.
Na nog een kus in mijn nek fluistert hij in mijn oor: 'Wist je dat je een leuk figuur hebt?'
Ik begin te blozen, en voel dat hij mijn middel zachtjes streelt. Hij draait me om en kust me liefdevol en hevig, terwijl zijn handen mijn rug strelen. Als hij me voorzichtig een stukje omhoog tilt, leg ik mijn hoofd op de zijne, hij begint mijn hals te kussen, en bij mijn sleutelbeen.
Tot we vrolijk lachend gegil horen.
'Oeh, jullie zijn zo schattig! Maar ik heb jullie gevonden, dus, meekomen!' Rapunzel zwemt weer verder, en wij gaan naar de kant van het doolhof, een beetje beschaamd.
Al snel komt de rest er ook aan, en spelen we nog een paar potjes verstoppertje. Ik heb een keer gewonnen!

Reageer (1)

  • Allmilla

    Haha, proficiat spica... :)

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen