Foto bij 016 • Het gevecht van de zeven Potters

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • GoCrazy

    Wow ze is veranderd! Ik denk George, hij verloor zijn oor. Ocharme Hedwig...

    6 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Ik hoop echt dat Eleanor weer naar de goed kant kan...

    6 jaar geleden
  • VampireMouse

    Ik denk dat het georg is en dat hij dan z'n oor verliest door haar spreuk.
    Verder denk ik dat hoe duisterder zij er zelf instaat hoe meer de ketting het overneemt en dus erger maakt. Ik denk dat de ketting zich voed met haar woede en dat vervolgens keer 20 naar buiten stuurt en dat ze daarom op die momenten zo meedogenloos is.

    Ik ben voor om het jaar te starten met nog een deeltje van dit geweldige verhaal!
    Snel verder

    Xx

    6 jaar geleden
    • Laleah

      Oehh jij denkt er heel diep over na! I like it! Hihi ik zal mijn best doen!

      6 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Was dat een van de tweeling? Holy shit ze vermoorde Hedwig. Volgens mij neemt die ketting steeds de overhand als ze in gewelddadige situaties zit. Heerlijk hoofdstuk weer!

    6 jaar geleden
    • Laleah

      Love your thoughts! ^^

      6 jaar geleden
  • Catmint

    Ik heb echt even geen idee wie het zou kunnen zijn en wat er nou precies gebeurd. Het laatste hoofdstukje voor dit jaar tho.... Krijgen we morgen nog eentje om het nieuwe jaar te beginnnen?

    6 jaar geleden
    • Laleah

      Oehh dan moet ik vandaag nog even gaan bijschrijven denk ik! Ik loop wat achter hahaha I'll try but can't promise xD

      6 jaar geleden
    • Catmint

      Hahaha, yessss!! Thank uuuuuu ^^

      6 jaar geleden
    • Laleah

      Gahh niet gelukt er een af te maken! Toch een happy new year!!

      6 jaar geleden
    • Catmint

      Jij ook!!

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen