Beoordeelt door: IrishNialler
• Originaliteit [1-10]: 8 ,
• Verwerking van het woord in de foto [1-10] 10
• Kwaliteit van de fotot [1-10] 10
• Gemiddelde: 9,3
• Eventueel commentaar: Wauw een hele mooie foto, hoe langer ik er naar kijk hoe langer ik het idee heb dat ik naar een planeet kijk =) Echt heel mooi dat je de lichtstraal in een cirkel eromheen ziet en fijn dat je een uitleg erbij hebt gegeven. Licht donker vind ik vrij simpel, ik had graag gezien dat je hierin de uitdaging had gezocht en een wat ver gezochtere verschil had gedaan. Je foto is trouwens heel mooi helder.


Beoordeeld door: Benevolence
• Originaliteit [1-10]: 7
• Verwerking van het woord in de foto [1-10]: 9
• Kwaliteit van de foto [1-10]: 9
• Gemiddelde: 8,3
• Eventueel commentaar: Ik ben niet even enthousiast als IrishNialler, omdat ik het jammer vind dat je voor zo'n vanzelfsprekende tegenstelling hebt gekozen. Toen ik de opdracht las, was dat namelijk het eerste waaraan ik dacht. Vandaar heb ik je niet zo'n hoge score gegeven op originaliteit, maar ik heb toch nog rekening gehouden met je uitleg (die wel origineel was). Leuk dat je het uitlegt, maar vooral leuk dat je er een filosofische draai aan hebt gegeven. De foto zelf vind ik wel erg mooi; als je er wat langer naar kijkt, lijkt het inderdaad een planeet te zijn. Mooi gedaan!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen