Beoordeelt door:IrishNialler
• Originaliteit [1-10] 8
• Verwerking van het woord in de tekening [1-10]7
• Uitvoering [1-10] 8
• Gemiddelde:7,7
• Eventueel commentaar: Wat ik erg mooi vind is het achtergrond plaatje met het duistere en lichte randje erin. De personage is ook wat donkerder en daarin tegen vind ik de letters wat te fel naar mijn mening, dit leidt voor mij af van de plaatjes. Ik denk dat het beter 1 geheel was geworden als dit ook wat donkerder, minder fel en misschien wat vager was maar dit is een smaak wat voor ieder anders is. Onderaan zijn de letters wel wat donkerder en dit vind ik persoonlijk mooier. Wel zijn je bewerkingsskills echt goed en het loopt mooi in elkaar over. Ik snap dat het moeilijk is hierin een woord te verwerken en had ook dit graag wel op een manier terug gezien in de afbeeldingen al weet ik zelf niet goed hoe.


Beoordeeld door: Benevolence
• Originaliteit [1-10]: 8
• Verwerking van het woord in de cover [1-10]: 7
• Uitvoering [1-10]: 8
• Gemiddelde: 7,6
• Eventueel commentaar: Ik vind dat de achtergrond echt mooi is en je foto's lopen mooi in elkaar over. De duistere kant van de foto's wordt een beetje afgezwakt door de felrode kleur van de tekst. Dat is jammer, want het neemt wat weg van de sinistere sfeer die je had kunnen creëren. Dat vind ik ook van de arm met het pistool aan de rechterkant: de lichte huidskleur geeft een contrast met de donkerdere kleuren, waardoor niet alles in die donkere sfeer blijft. Ik had misschien ook liever een ander, wat "griezeliger" lettertype gezien. Het aspect "wraak" komt naar mijn gevoel niet expliciet naar boven (buiten bij de titel natuurlijk, haha), ik heb eerder het gevoel dat dit een film is over twee rivalen die tegen elkaar vechten. (Ik begrijp echter ook dat het niet gemakkelijk is om wraak te tonen in een cover.)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen