Ik werd wakker met een paar sterke armen om me heen, ik probeer me los te wurmen en kijk even naast me, hij is zo cute als hij slaapt. Ik kijk even op de klok en het is 13:17 ik pak mijn telefoon en ga even op instagram, snapchat en whatsapp, geen meldingen. Ik hoor naast me iets bewegen en zie Viktor langzaam wakker worden. "Goodmorning party animal" lach ik zachtjes. Hij glimlacht slaperig en trekt me naar zich toe, ik glimlach en lig in zijn armen. Hij geeft me duizend kusjes op mn haar en zo liggen we dan eventjes.  "M'n hoofd doet pijn" zegt hij met zijn oh zo sexy ochtendstem. Ik lach zacht "Ja, vind je t gek" ik hoor hem zachtjes lachen. "Wil je een paracetamol of wat water?" Vraag ik. "2 Paracetamolletjes is goed" ik knik en wil uit zijn greep ontsnappen. "Eerst " en heeft me nog een kus op mijn haar. "Ja nu mag je gaan" en laat me los. Ik stap uit bed en hoor Viktor fluiten. "Zozo, mijn shirt staat je goed." En bekijkt me van top tot teen. "Dankje" zeg ik blozend en zie viktor nog kijken als ik de deur uitloop naar beneden. Beneden zie ik Nicolai in de keuken. "Goeiemorgen" zegt hij en eet verder. "Goeiemorgen, kater?" "Valt  mee" zegt hij en ik probeer een paracetamol te vinden. "Derde la naast de koelkast." Zegt Nic en ik graai daarin en vind een strip paracetamol ik pak er twee en schenk wat water in een glas. "Dankjewel!" Riep ik en loop naar boven. Ik hoor een kleine alsje en loop de kamer weer in. Ik zie viktor nu op zijn mobiel, hij is zo cute. "Alsjeblieft." Zeg ik en loop naar hem toe, ik geef hem twee paracetamols en een glas water, hij slaat ze gelijk achterover en drinkt het glas leeg. "Dankje schoonheid" ik glimlach en ga weer terug het bed in. "Je ziet er echt heel mooi uit in mijn shirt" ik bloos "Dankjewel, alweer" hij lacht hij komt dichterbij met z'n hoofd, hij kijkt me in m'n ogen aan en dan weer naar mijn lippen, hij drukt ze tegen de mijne aan en dan komt Ella binnen. "Goodmorning party peopleeee" en springt het bed op, hij gaat weer rechtop zitten.  "Ik voel me nogsteeds een beetje dronken hahah" lacht ella en zie haar nog in haar jurk van gisteravond. We lachen allebei. "Ella het is tijd om haar huis te gaan met jou" zeg ik en stap uit bed "Zoh, hebben jullie vanacht kindjes gemaakt" en wijst naar mijn shirt ik lach ongemakkelijk. "Kom Ella." En sleur haar de deur uit. Ik pak mijn panty en doe mn schoenen aan. "Je shirt geef ik morgen wel terug" zeg ik en trek mn jas aan "hou maar, hij staat je prachtig" ik bloos en pak gauw mijn tas.  Ik wil de deur uitlopen maar Viktor houd me tegen. "Dit keer niet zonder kusje weggaan" zegt hij met een pruillipje.  Ik geef hem een kusje op zn wang en ga snel Ella zoeken. Ik loop naar beneden en vind haar slapend op de bank naast Lasse. "Lasse, kan je helpen haar naar de auto te brengen?" Vraag ik. Hij knikt en kijkt naar mijn shirt. "Mooi shirt" zegt hij en wijst ernaar. Ik bloos en pak mijn autosleutels. Lasse legt haar op de achterbank "Dankjewel" hij glimlacht "Graaggedaan" en ik wil de auto instappen. "Mel?" Hoor ik en kijk op "Wees voorzichtig met Viktor" ik kijk hem onbegrijpelijk aan. "Hoez-" wil ik zeggen maar hij kapt me af "Ik zeg het voor je eigen bestwil" en loopt naar binnen. Ik stap de auto in en rij richting huis. Wat zou hij bedoelen?


Eenmaal aangekomen bij Ella thuis leg ik haar in bed en ga zelf ook naar huis. Als ik thuisben ga ik gelijk douchen en kleed me om in een adidas legging en een adidas trui. Ik kijk op mn telefoon en zie 3 whatsapp berichtjes:

Viktor: ik mis je naast me in bed :( X
Lasse: Het spijt me dat ik het zo zei, maar ik meen het, Viktor is aardig, maar als het op meisjes aankomt weet hij het niet echt goed...

Ik kijk vreemd naar Lasse zijn berichtje en denk na over wat het zou kunnen zijn...
Nicolai: Hey Mel, mag ik Ella's nummer van jou? Ben hem vergeten te vragen 😳 X Nic

Ik stuur Nic Ella's nummer en reageer ook op Lasse.

Ik: Kan je me alsjeblieft meer uitleggen? Ik snap het echt niet.
Ik kijk naar mijn telefoon en zie Lasse online komen, snel reageer ik ook even op Viktor

Ik: haha ahw X

Lasse: Ik zeg het liever face to face, wanneer ben je weer in Amsterdam?
Ik: Geen idee..

Viktor: Hey, morgen moeten we tegen Feyenoord, wil je ook komen? Mag je Ella meenemen!
Ik: Jaa is goed X

Ik app Lasse gauw weer

Ik: Morgen blijkbaar, Viktor vroeg of we naar jullie wedstrijd wouden komen.
Lasse: Top, zie ik je dan! X

Viktor: Het begint om half 5 maar als jullie er om half 3 al kunnen zijn? Ik geef jullie namen door aan de beveiliging dan kunnen jullie gelijk naar binnen.
Ik: Isgoed, tot morgen xx
Viktor: Tot morgen schoonheid.

Ik ga naar beneden en maak wat eten voor mezelf, daarna ga ik gelijk mn bed in en kijk nog even Game Of Thrones. Al snel val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen