Foto bij Ontzettend bedankt

Lieve lezers,

Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen; dit verhaal heeft gewonnen!
      En ik heb een verrassing voor jullie; klik.
      Voorlopig zal ik nog even niet aan het verhaal beginnen. Eerst even tot rust komen. Gistermiddag is onze oudste hond Siráh overleden, en sindsdien heb ik nog steeds niet echt kunnen stoppen met huilen. Overigens ben ik zelf ook nog steeds niet in orde en heb ik de aankomende weken nog ziekenhuisafspraken gepland staan.
      Het komt ook wel weer goed, we hebben één van haar lieve pups nog, onze lieve Hunter. Voorlopig is het gemis van mijn beste vriendinnetje intens en neem ik even tijd voor mijzelf.

Tot gauw,
Gelukkig Nieuwjaar,
En heel veel liefs,
Eline x

Reageer (9)

  • katl1

    Terecht gewonnen! Er waren veel goeie inzendingen, maar deze stak er voor mij toch echt wel bovenuit!

    Ik wacht (on)geduldig tot je met het vervolg begint, maar neem vooral je tijd (flower)

    6 jaar geleden
  • Shibui

    Sterkte!

    6 jaar geleden
  • Butterflygirl

    Gefeliciteerd!!!
    Gecondoleerd en sterkte, en ook sterkte met jezelf in het ziekenhuis!

    6 jaar geleden
  • Manonxxx

    Super trots en terecht dat jij gewonnen hebt. Gefeliciteerd. Allereerst de beste wensen.

    Gecondoleerd met het verlies van jullie hond.

    Ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal.

    Liefs xx

    6 jaar geleden
  • Kjelaney

    Terecht gewonnen! En sterkte met het verlies van je hond, lijkt me vreselijk om zoiets mee te moeten maken. :-(

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen