Ik sta een voetbal hoog te houden als de managers me opeens mee trekken. "Hey, ik had bijna een nieuw record!" roep ik verontwaardigd. "Je kan altijd nog een nieuw record halen," zegt Celia. "Inderdaad, nu ga je een voorwerp uit deze voetbal halen," vult Silvia aan. "Oké..." Ik heb geen idee waarom ik dat zou doen maar als ze dan stoppen met zeuren, met alle plezier! Ik steek mijn hand erin en haal er een witte sjaal uit. "Die is van mij!" roept Aiden als hij zijn sjaal uit mijn handen grist. "Mag ik nu weer terug gaan?" vraag ik aan de managers. "Nope, je moet zeven minuten met Aiden in het clubhuis gaan zitten!" roept Silvia blij. "We doen Seven Minutes in Heaven," informeert Jude me. "Bedankt voor de info..." zeg ik sarcastisch als ik naar het clubhuis toe loop en me daar op een stoel laat zakken.

"Ben je niet blij om met mij opgesloten te zitten?" vraagt Aiden als hij binnen komt. "Ja, leuk hoor. Met arrogantie zelf opgesloten zitten," mompel ik. "Met een chagrijn is anders ook niet leuk," kaatst hij de bal terug. Ik sta op en loop naar hem toe. Als ik voor hem sta trek ik hem aan zijn sjaal naar me toe waardoor we elkaar aankijken. "Ik ben alleen chagrijnig door dit domme spel!" roep ik in zijn gezicht. "Mag ik proberen je stemming beter te maken?" vraagt Aiden dan. "Hoe wil je dat...?" voor ik uitgepraat ben knuffelt Aiden me. WAT IS DIT?! Ik duw hem weg maar het kwaad is al geschied, ik ben zo rood als een overrijpe tomaat! "Ben je verkouden of zo?" vraagt Aiden. "Nee, hoezo?" vraag ik. "Je bent vuurrood," merkt hij op. Meneer heeft ogen in zijn kop... Knap hoor. "Wat zou jij doen als ik jou opeens spontaan knuffel?!" roep ik in zijn gezicht. "Het is dat je het zelf vraagt," zegt hij. Ik weet niet waar hij het over heeft tot hij me heel stevig vast pakt en zowat plet. "LAAT ME LOS!!!!!" roep ik als hij me los laat. "Wat krijg ik nu?" vraagt hij. Ik geef hem een snelle kus op zijn wang en kijk hem aan. "Ben je verkouden?" vraag ik als hij rood word. "Ach, houd je mond!" snauwt hij voor hij het clubhuis uit stampt en ik er lachend achteraan loop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen