oke.... Mark dus
wish me luck XD
hoe bedenk je nou iets met die hyperactieve stuiterbal.

" Aaaaaah kom op..."
" Nee Celia, echt niet. Ik doe niet mee aan dit soort spelletjes!" Waarom snapt die meid niet dat ik geen zin heb. Scotty weet achter me te sneaken met de halve bal vol spulletjes. Hij kiept hem over mijn hoofd. " WIE!!!!!!!!" roep ik. Ik draai me om en zie Scotty nog wegrennen. 1 van de spulletjes is op mijn hoofd gevallen en ik pak het er van af. Ik zie een handschoen. Ik kijk rond en zie dat Mark overeind word geduwd door Nelly en Todd. "Jongens ze deed niet meeheee." Roept Mark. Ik grijns. "Neuh ik doe wel. Als het toch moet."
Ik sta op en trek Mark mee.
We lopen naar buiten en gaan het clubhuis in. Ceia sluit de deur. " 7 minuten gaan nu in!" Mark ijsbeert eventjes heen en weer. " Oke dit helpt niet." hij loopt naar een stapel dozen en gaat zitten. Ik probeer hem nog te waarschuwen maar het is al te laat. De dozen vallen op en Mark ligt op de grond. Ik kan mijn lach niet inhouden. " Klunskop!" roep ik. Ik loop naar hem toen en probeer hem overeind te trekken. Ik trek alleen iets te hard waardoor we achterover vallen en bovenop elkaar liggen. " O, sorry." Zeg ik terwijl ik bloos. "Maakt niks uit joh." Zegt Mark terwijl hij een pluk haar achter mijn oor schuift. Hij buigt voorover en geeft me een kus op mijn wang. E n net op dat moment trekt Celia de deur open. "Smile!!!!!!" We duiken net te laat weg voor de camera. Lachend staan we op en lopen hand in hand ( Wat nogal lastig was met een huppelende Mark ) terug naar binnen waar Celia trots haar foto laat zien. Ik zie dat de bal alweer rond gaat en ga tegen Mark aanzitten. Wil je weten wat ik toen dacht? "YAYYYYYYYYYYYYYY!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen