Aiden!!!!!!!
Oke
Hij
Is
Gwn
Idioot
Maar
Boejeeeeeeee

De training is afgelopen dus iedereen is al weg. Ik ren maar wat rond en besluit dan dat ik naar het toilet moet. Ik ren naar binnen als plots Jack voor me staat. Ik zie hem te laat en knal tegen hem aan. "JAACK PAS OP MAN!!!" Jack kijkt een beetje angstig en doet een stap achteruit. Ik trek een wenkbrouw op. " Zocht je iets?" vraag ik. "Euhmm... ja." En hij duwt me een bal in mijn handen. Weer trek ik een wenkbrouw op. "en nu?" Aiden komt te voorschijn. " Wat je doet is een voorwerp pakken. Wat denk je dan." Ik voel me beledigd maar pak toch maar iets. Een sjaal. Ik hoor een zucht naast me en kijk om. Er verschijnt een grijns op Aidens gezicht en hij trekt me mee naar het clubhuis. " 7 MINUTEN HE JACK!!!" Roept hij nog. We stappen naar binnen. Of nou ja... Hij trekt me naar binnen en hij doet de deur dicht. " Zo... en nu?" Vraagt hij. Ik kijk hem aan. "Ja.. Hoe moet ik dat nou weten? Wat is dit voor spel? EN WAAROM STA JE OP MIJN VOET?!" Aiden kijkt geërgerd. "1. je bent een vrouw, hoop ik, en die weten dit soort dingen nou eenmaal. 2. Een of ander spel waarbij je 7 minuten opgesloten zit met een ander en 3. IK STA OP JE VOET WANEER IK WIL!" Ik trap op zijn voet en begin rondjes te rennen. Aiden rent achter me aan. " Ik krijg jou wel." Ik kan het niet laten en schiet in de lach. Blijkbaar werkt dat aanstekelijk want Aiden begint ook te lachen. Volgensmij zag het er wel grappig uit. Aiden hield het 10 rondjes vol en begon toen te hijgen. " PFF stop maar." Zegt Aiden. Ik, de idioot, stop en dat had ik beter niet kunnen doen. Aiden gaat achter me staan en slaat zijn armen om me heen. "LAAT ME LOS!!!!!!!!!" Roep ik. Maar dat werkt niet. "Ik laat je los waneer ik wil." Komt als tegenargument. Ik heb een idee en draai me om. Snel geef ik hem een zoen op zijn wang waardoor hij me van schrik loslaat. "ARWEN!" Ik draai me weer om en zie dat hij rood is. En dan gaat de deur open. "de tijd is om." Roept Jack. En een beetje balend dat het al afgelopen is, loop ik naar buiten met Aiden achter me die nogsteeds gloeit. KARMA.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen