Shawn is zo onschuldig hierin dat het me serieuze moeite heeft gekost om hier iets op te verzinnen xD

Ik sta langs de kant van het voetbalveld te kijken als Silvia aan komt gerend. "Waarom heb je die arme voetbal open gesneden?" vraag ik haar. "Pak er iets uit!" beveelt ze. "Hoezo?" vraag ik. "We doen Seven Minutes in Heaven, daarom moet je hier iets uit pakken," roept Celia die nu naast Silvia staat. "Best, maar als het een sukkel is doe ik het niet!" waarschuw ik ze voor ik mijn hand in de voetbal steek. Ik zoek een beetje rond met mijn hand tot ik een koel object voel, ik besluit het op te tillen en vind een ketting met een kleine sneeuwvlok eraan. Ik weet direct dat deze aan Shawn toebehoort en nu ben ik zo blij dat ik mee heb gedaan hieraan. "Die is van Shawn," merkt Silvia op. "Nee joh, ik dacht van Hurley," zeg ik sarcastisch als ik naar Shawn toe loop. "Deze is van jou, toch?" Zeg ik als ik de ketting uit steek. "Oh... Je hebt mij gekozen..." zegt Shawn met grote ogen, terwijl nu al kleine blosjes op zijn wangen verschijnen. Zo schattig! Dan begin ik maar naar het clubhuis te lopen en Shawn volgt me.

We zitten in het clubhuis, er heerst een stilte en ik speel met een plukje haar. "Ben je nerveus?" vraagt Shawn. "Een beetje, hoezo?" vraag ik. "Ik merk het," zegt hij wijzend naar mijn haar. Dan zie ik dat hij zijn ketting nog vast heeft. "Zou ik je helpen die om te hangen?" vraag ik hem. "Is goed," antwoord hij als hij mij de ketting weer geeft. Ik ga achter hem staan en doe de ketting om. "Hij is echt mooi," merk ik op. "Dankje," bedankt Shawn me. Dan draait hij zich om en gaat staan, hij is net een paar centimeter kleiner dan me wat hem extra schattig maakt. Dan merk ik hoe dicht we bij elkaar staan. Ik word langzaam rood. Ik wil heel graag iets zeggen en zoek dus naar woorden. "W-weet je dat je op een sch-schaapje lijkt?" vraag ik stotterend. "Een schaap?" "Ja, zacht en schattig en... Dit klinkt heel raar, of niet dan?" zeg ik als ik nog roder word. "Een beetje, het is ook wel schattig," zegt Shawn als hij zelf rood word. Zei hij nou net dat ik schattig ben? Dan word ik opeens naar voren geduwd waardoor ik tegen Shawn aan val. "S-sorry!" roep ik als ik boven op Shawn lig. "Geeft niet, volgens mij was Scotty het," zegt Shawn als hij achter zich wijst. Ik kijk en zie Scotty weg rennen. "Hij gaat eraan," mompel ik als ik naar buiten wil rennen. Net als ik bij de deur sta word ik teruggetrokken en sta ik opeens heel dicht op Shawn. "Ik m-moet misschien iets be-bekennen," stottert hij. "Wat dan?" vraag ik nerveus. Dan drukt hij opeens zijn lippen op die van mij. Ik sper mijn ogen open in verbazing en sta nog steeds zo als Shawn me los laat. "Deed ik iets fout?" vraagt Shawn meteen paniekerig. "Nee, ik dacht gewoon dat... Jij mij niet leuk vond..." zeg ik als ik naar een plek achter Shawn staar. "Oh... Dat zat fout..." zegt hij als hij rood word. "Een heel schattig schaap," zeg ik als ik hem knuffel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen