Shawn😌
Mkay mette
Here goes nothing

Ik zit in het clubhuis met een paar van de jongens. We doen truth or dare. "Mark Truth or dare?" Vraagt scotty. "HMM... Doe maar truth." "vind je iemand leuk?" "Nehh." Mark kijkt rond. "Arwen truth or dare?' Ik denk. "nouja doe maar eens dare." Volgensmij hoopte Mark op een truth want hij keek een beetje beduusd. "nou.... doe een rondje seven minutes in heaven!" Hij staat op en pakt de half opengesneden bal. "Hier!" Met tegenzin pak ik iets uit de bal. Ik doe er extra lang over om er iets uit te pakken. "Een ketting." Ik kijk rond en Shawn krijgt langzaam een kleurtje. "Shawn?" Vraag ik met een schuin hoofd. "Ja die is van mij." Van binnen huppel ik en ik loop naar Shawn toe. "Kom je?" "O Oke dan.... Denk ik." Shawn staat op en loopt naar buiten. Ik pak zijn hand. "KOMKOM!" En een beetje te enthausiast trek ik hem mee het clubhuis in. "7 minuten!"Klinkt het van buiten en dan gaat de deur dicht. Ik ga zitten en Shawn gaat naast me zitten. Hij pakt een woordzoeker boekje van de kast. Een pen had hij blijkbaar in zijn zak dus begon hij te zoeken. Ik besloot mee te zoeken. "Emetofobie! Daar!" Helemaal happy wijs ik het woord aan. "O ja ik zie hem nu ook denk ik." "Heel zeker dat je hem ziet?" Shawn knikt. "Nou streep aan dan." Ik lach. "W-weet je d-dat je-e lach heel a-aanstekelijk w-werkt?" Zegt Shawn. "Nee dat wist ik niet." ik trek een verbaasd gezicht waardoor Shawn moet lachen. Ik wijs naar de woordzoeker en we gaan verder. "Daar. Jachtluipaard." Weer wijs ik het woord aan maar daarbij raak ik perongeluk Shawns hand aan. "O sorry." "nee geeft niks hoor." Snel trek ik mijn hand weg maar Shawn pakt mijn hand vast en verstrengeld hem met de zijne. Ik voel dat ik knal rood word en Sawn ook. Ik stop een haar weg achter mijn oor en kijk naar de grond. "A-arwen..." Ik kijk hem aan. "Ja?" Snel geeft hij me een kus op mijn wang en staat dan op om het boekje weg te leggen. En precies op dat moment komt Mark binnen. "Tijd is op."

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen