Archer.....
Wat valt er te zeggen
NIKS😂

"EEEEEEEEN DAT IS DE 3E GOAL VAN INAZUMA ELEVEN! ZE ZIJN DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDES!!" Het team rent naar elkaar toe en er vind een soort groepshug plaats. Yes! Archer had gewoon gescoord. Ik was zo blij voor hem. Hij is zo lief. Nee wacht ik bedoel....... ja mkay. De jongens komen naar ons toegelopen. "ZAGEN JULLIE DAT?!?!" Yep daar kwam de typische Mark weer. Werd dat kind nooit moe van zichzelf. Archer stond een beetje stil achteraan dus loop ik naar hem toe. ik geef hem een flesje water en feliciteer hem. "Mooie goal." Hij kijkt weg en negeert me. "O dan niet he." "HE WAT DACHTEN JULLIE VAN SEVEN MINUTES IN HEAVEN?" oppert weer typische Mark. Iedereen reageert positief en gooit een voorwerp in de bal. we lopen naar het kleedlokaal en gaan daar zitten. "arwen, jij begint." Ik sta op en loop naar Axel toe. Ik steek mijn hand uit en prik me aan een scherp voorwerp. "Auw..." Ik pak het voorwerp eruit en zie dat het eenn kam is. Archer. Mijn vinger bloed en Archer loopt naar me toe. "gaat het?" Ik knik. "ja hoor." Archer buigt voorover en fluisterd: “Ik ben blij dat jij mij getrokken hebt.” Ik knik. “Euhm. Archer? Arwen? We moeten een beetje improviseren...” Met zijn woorden duwt Mark ons de doucheruimte in. “Okeeee... dit had ik niet verwacht.” Zegt archer. Ik lach. “Waar moest het anders dan? Het poetshok?” Archer kijkt een beetje beledigt. “grapje hoor. Neem mij maar niet te serieus!”

Na een tijdje, awkward, stilte wil ik tegen een muur aan leunen, maar helaas, daar was de doucheknop en ik ben meteen zeiknat. "AAH!" gil ik als het koude water over me heen komt. Archer kijkt droog op. "Dat was echt super dom," zegt hij als de douche stopt. "Ik kan er toch niks aan doen dat we naar de douches moesten!" verdedig ik mezelf. "Trouwens... Moeten jullie je niet omkleden?" vraag ik me dan hardop af. "Hoezo? Wil je ons zien omkleden?" vraagt Archer. Ik voel mijn wangen rood worden. "NEE! DAT BEDOEL IK NIET!" roep ik direct. "Wat dan wel?" vraagt Archer. "Er zullen toch meer evenementen worden gehouden hier, of het gaat dicht of zo," leg ik uit. "Jaja," plaagt Archer me. "Echt waar!" roep ik. Hij kijkt me ongelovig aan. Ik irriteer me eraan dus duw ik hem naar achter waarna hij ook kletsnat word. Ik lig helemaal in een deuk. "Niet grappig..." zegt Archer chagrijnig. "Nu moet je je wel gaan omkleden hè," daag ik hem uit. Dat had ik beter niet kunnen doen want hij doet dus zonder schaamte zijn shirt uit. Ik weet niet wat het verschil is tussen dit en op het strand maar het is er! Ik voel mijn wangen branden. "Wat is er?" vraagt Archer dan. "Niks!" roep ik als ik me om draai. Dan voel ik opeens twee armen om me heen. "Herinner je je nog dat ik zei dat ik blij was dat je mij had getrokken?" fluistert Archer in mijn oor. Ik word alleen maar roder, aangezien mijn keel heen geluid toe laat knik ik maar. "Ik zal je laten zien waarom," zegt hij dan als hij plots voor me staat en zijn lippen op de mijne drukt. Ik kijk verbaasd als hij terug trekt. "J-je... M-mij... Huh?!" breng ik uit. Ik hoor hem lachen voor de deur weer open gaat. "Wat is hier gebeurt?!" roept Silvia. "Watergevecht," mompel ik nog steeds afwezig, als ik terug het kleedlokaal in loop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen