Foto bij 055 • Flashes of History

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Lente2

    Geweldig hoofdstuk weer!! Goede timing Albus :p
    Hopelijk loopt stage goed en lossen de problemen zich vanzelf op.

    Quizlet is inderdaad erg leeg de laatste tijd. Hopelijk blijf je gewoon schrijven±

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Thank you : )
      Mijn stage loopt zeker goed, hoewel het mentaal en lichamelijk erg zwaar is. Ik geniet er gelukkig wel van :D

      5 jaar geleden
    • Lente2

      Gelukkig, hopelijk wort het mentaal en lichamelijk ook beter!

      5 jaar geleden
  • Dominhe

    Yes, een nieuw stukje!!
    Je hebt echt gelijk, quizlet is veel anders dan het altijd was....

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Inderdaad ja en ik heb ook echt geen idee waardoor dat komt, hoop niet dat de site op een dag gewoon uit de lucht gehaald word...

      5 jaar geleden
    • Dominhe

      Dat zou echt heel erg zijn, vooral van de goeie herinneringen die ik hier aan heb. Als jouw verhaal maar niet stopt, want die is echt te goed ;)

      5 jaar geleden
  • TAMOCHi

    Ik had toevallig nog een gesprek met een Quizletvriendin over het leeglopen van Quizlet.
    Bijna alle verhalen lopen dood en er wordt nauwelijks meer geschreven.
    Eerder kon je niet twee dagen van Q afwezig zijn of je had al 5 nieuwe berichten.

    Blijft jammer. Maarhopp niet dat je daarom stopt met schrijven want je schrijft echt heel goed !

    ‘x

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Precies ja. ik weet nog toen ik zo'n vijf jaar geleden begon op Quizlet dat mijn gastenboek elke dag wel een nieuw berichtje had, of dat er nieuwe verhalen waren of leuke quizzen bij kwamen, maar helaas is dat allemaal niet zo meer.
      Het zijn nu allemaal de zelfde verhalen die in de top staan, wat wel jammer is, maar ja, we kunnen er niet zo veel tegen doen xD

      Ik denk niet dat ik zomaar zal stoppen met schrijven, ik heb het altijd heerlijk gevonden om te doen! Maar ik zit gewoon even in een klein dipje, denk ik.

      En bedankt voor je reactie! (flower) Het was erg motiverend

      5 jaar geleden
  • Teal

    Yayyyy een nieuw stukje! Q loopt inderdaad erg leeg...

    5 jaar geleden
    • RickmanLover

      Vind het heel erg jammer :c
      Maar bedankt voor je reactie! : )

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen