Samantha POV

Na zo twee uur bezig te zijn geweest en er bijna geen tafels meer zijn die we moeten bedienen lopen Larissa en ik meteen naar elkaar toe. Had je die jongen gezien van tafel 6? Hij was echt heel mooi met die fel blauwe ogen. Larissa kijkt me vol verliefdheid aan waarna ik begin te lachen. Had je ze nummer nog gevraagd? Wat denk je zelf gek. Daar moet je ballen voor hebben is haar antwoord waardoor ik nog harder moet lachen. Algauw worden we gestort door Manon die ons even ‘vriendelijk’ komt wijzen op het feit dat er nieuwe mensen zijn gaan zitten aan tafel 3. Ik ga al ik ga al zeg ik zuchtend terwijl Larissa me met een grijns zit aan te kijken. Ik pak snel me notitieboekje en pen en loop even later naar het tafeltje toe waar vijf niet al te lelijke jongens zitten. In een snel reflex kijk ik Larissa aan die me een seintje geeft dat mijn plukje haar niet goed is. Terwijl ik naar de tafel toeloop doe ik het op zijn plek en geef Larissa nog een snelle glimlach voordat ik aan het tafeltje sta. Goedemiddag heren, wat kan ik voor jullie inschenken zeg ik op een nonchalante manier. Gelijk krijg ik de aandacht van de vijf jongens die voor me zitten. Je kan gewoon merken dat ze me van top tot teen zitten te bekijken, dit gaat ongemakkelijk worden. Na een ongemakkelijke stilte gaat er een gelukkig praten. Hi ik ben Louis zegt dus blijkbaar Louis tegen mij. Hi ik ben Samantha maar de meeste noemen me Sam zeg ik glimlachend, blij dat iemand de stilte heeft onderbroken. Een voor een stellen ze zich voor maar in mijn hoofd ging het zo snel dat ik alle namen weer ben vergeten met de gezichten. Ook al blijft 1 naam wel in mijn hoofd zitten. Harry. Degene met de leuke krulletjes. In de verte hoor ik opeens iemand Sam roepen. Blijkbaar was het Louis die zich afvroeg waarom ik niks terug zei. Ohh sorry het spijt me overnieuw haha zei ik met een lach hopend dat ze dit even konden vergeten. Oke nogmaals, wat willen jullie drinken boys. Een voor een noemde ze het drankje op die ze wouden hebben. De bestelling zal zo snel mogelijk komen zeg ik met een knipoog terwijl ik rustig wegliep naar de keuken om de bestelling door te geven. Meteen kwam Larissa naar me toe lopen. Oke zeg niks maar zat je net te praten met die leuke boys. Hoe zijn ze? Deden ze aardig? Vond je ze overkomen als fuckboys? Die blond met blauwe ogen is echt cute! Laris. Rustig. Het zijn maar jongens zeg ik lachend. Ja alleen jongens die er niet normaal goed uitzien geeft Larissa als tegen argument. Nou weet je wat schat ik heb een goed idee. Als je zo graag wilt dan mag jij ze even hun drankjes brengen zeg ik lachend terwijl ik een gebaar maak dat ik super nodig moet poepen. HAHAH Larissa begint direct te lachen en zegt tuurlijk schat ik serveer ze wel met de meest grote knipoog ooit erachter. Lachend lopen we beide de andere kant op.







Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen