Foto bij Voorwoord

Eerst ff introductie en dat info over verhaal! x

Uhm hi! Ik ben 5SOSummah en dit is mijn eerste fanfictie op Quizlet.nl! Yay! Het is niet dat ik nog nooit fanfics heb geschreven, hoor. Ik schrijf ook op Wattpad en ik had een jaar of twee geleden een account op Quizlet, maar ik weet niet meer hoe die heet en wat het wachtwoord is en ik heb er nooit echt iets mee gedaan behalve verhalen lezen. Dus ja. Op Wattpad heet ik shinymeisje, voor als je dat wou weten ofzo. Idk.

Ik zit op de middelbare en ik kan dus niet full-time schrijven. Vaak heb ik wel snel mijn huiswerk af, dus ik kan best vaak schrijven. Dus yay!

Dit is een Lashton Hemwin-fanfictie. Ik ship Lashton en ik had dit idee al redelijk lang in mijn hoofd en nu ga ik het eindelijk schrijven! Ik weet niet of iemand dit verhaal leuk gaat vinden, maar dat vind ik vanzelf wel uit :)

Alles in dit verhaal is NIET realiteit. Ik bedoel: 5SOS bestaat niet en hun familie in het verhaal is niet hun echte familie. Ik had gewoon zin om een paar personen waar ik fan van ben als bijrollen erin te schrijven.

De cast van dit verhaal:
Luke Hemmings als Luke Hemmings
Ashton Irwin als Ashton Irwin
Chrissy Costanza(Against The Current) als Chrissy Irwin
Josh Raven(The Faim) als Josh Irwin
Perrie Edwards(Little Mix) als Perrie Hemmings
Avril Lavigne als Avril Hemmings
Michael Clifford als Michael Clifford
Calum Hood als Calum Hood

Dit is eigenlijk een soort cliché-zomer-liefde-verhaal. But who cares? Ik niet.
De "soundtrack" die hoort bij dit verhaal is hetzelfde als de titel van dit verhaal; Summer Is A Curse. Summer Is A Curse is een liedje van The Faim.

Veel leesplezier! x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen