Foto bij 6 ~ Hospital

Bedankt voor jullie reacties, zelf voor de jouwe, Kirsten. Vooral omdat ik keihard begon te lachen (krul)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LuminousHazz

    heel mooi geschreven!!....

    X(krul)

    1 decennium geleden
  • uncommon

    Ik vind hem geweldig, Anouk.
    Je schrijft zo geweldig leuk :3
    ily<3

    1 decennium geleden
  • Jonsu

    Voordat ik begin te lezen.. Ik kwam erachter, doordat je mijn naam zij in de extrainfodinges, dat ik eigenlijk enkel korte kut reacties achterliet. Ik ga mijn best doen betere reacties te schrijven! I pwomiss!! Ghehe wat goed van mij dat ik je aan het lachen maakte (nerd)(krul).

    *Gaat lezen*

    Ahww, wat zielig dat ze niet bij het meisje kan blijven. En ja zo is dat vaak echt, het meeste ziekenhuispersoneel is zo chagrijnig als de tering (nerd), maar daarbij kan ik me dan ook wel weer iets voorstellen. Het is ook niet leuk om altijd klagende en zieke mensen om je heen te hebben, daar worden de meeste zelf ook niet echt vrolijk van.

    Ghehe dat met die arm, tuurlijk joh ‘oeps’ dat doet iedereen wel eens (krul). En die ene jongen, die slettebak, die komt vast wel weer terug. (krul) Maak je daar maar geen zorgen over.

    Snel verder <3 xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen