(Made by Miss L)

Het aantal moorden is met een groot aantal gestegen en bijna was de jonge Jill Smith ook een slachtoffer van de seriemoordenares. Voor we zeker wisten wie zorgt voor het aantal doden, wisten we dat ze jongens of mannen kan dwingen tot het moorden van de meisjes en vrouwen. Zo heeft Jill exact kunnen vertellen wat er gebeurde terwijl Jill Kill haar vader haar liet verwonden. De reden waarom we dit alles kunnen koppelen, is vanwege de paarse ogen. Een tiental jaren geleden is Jill Jones, nu bekend als Jill Kill, begonnen met het uitroeien van haar familie door haar vader haar moeder te laten vermoorden en uiteindelijk een eind te maken aan zijn leven. Ze hypnotiseert de mensen uit een eeuwig wraakgevoel. Ze zingt altijd de zinnen van het liedje “Wolf in sheep’s clothing” namelijk: ‘Jack, be nimble. Jack, be quick. Jill’s a little whore and her alibis are turning tricks.’ en ‘Jack, be lethal. Jack, be slick. Jill will leave you lonely, dying in a filthy ditch.’ En als je het deuntje hoort van Jack and Jill, maak dan dat je wegkomt, want dan weet je dat jij haar nieuwe slachtoffer zal worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen