Als de verhalen nergens opslaan, mijn excuses. Ik typ dit en dan plaats ik het. Ik lees het niet na voor typfouten of wat dan ook...

29.03.2020


Vandaag, op dit moment, is er gewoon dat gevoel van frustratie. Dat gevoel dat ik zoveel dingen wil doen, maar ook het gevoel heb dat ik ze niet kan doen. Ze hebben voor mijn gevoel niks te maken met wat ik moet doen en dat frustreert me zo ontzettend.
Er zijn nog zoveel foto's die ik zou willen schilderen. Maar dan ook echt heel veel. Er zijn zoveel dingen die ik gewoon zou willen zeggen, die ik zou willen vangen en dan de plaatjes misschien niet zo verhalend laat zijn. Ik wil dat de tekst eens in het spotlicht staat en dat ik de afbeeldingen gewoon kan maken omdat ik dat leuk vind. Ik heb weer zin om gewoon afbeeldingen te maken en me niet druk te maken om het verhaal. Misschien zelfs wel dat er een verhaal ontstaat door middel van het beeld. Of misschien ook wel niet. Maar gewoon weer dingen gaan maken, daar heb ik echt zin in. En wellicht gaat me dat ook helpen om mijn motivatie weer terug te krijgen... Ten minste, dat is wat ik hoop.

Ergens frustreert werk me ontzettend. Vorige week heb ik vijf dagen gewerkt. Ik ben dan wel vrij, maar ik ben nog steeds wel bezig met mijn stage. En daar moet ik ook gewoon mee aan de slag. Nu moet ik volgende week weer een avond en mag ik zowel woensdag avond als vrijdag en zaterdag de hele dag komen opdraven. Ik kan gewoon zeggen dat het me niet uitkomt, maar ugh... ik weet het niet man. Ik wil mijn collega's ook niet laten stikken. Maar het is maar gewoon een bijbaan. Normaal zou ik nu gewoon niet beschikbaar zijn. Ik heb een beetje het gevoel dat hij nu een beetje misbruikt van de situatie. Ik weet niet man, maar ik heb er gewoon geen zin meer in allemaal. Ergens wil ik gewoon de rest van de week opkrullen in een bolletje. Maar weet je, ik wil hem ook niet teleurstellen, net als de rest van mijn collega's. Ik weet het allemaal gewoon niet meer. Ik kan niet echt meer nadenken op dit moment. Er is een soort frustratie die ik kwijt moet, maar ik weet niet zo goed hoe... Ik hoop oprecht dat ik er een soort vorm voor vind. Misschien wel mijn schilderijen, wellicht dat dat wat gaat helpen. We gaan het zien...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen