Foto bij Hoofdstuk 14

Nadat Nelly ons ruw onderbrak met haar komst...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LOKIxMARVELx

    love it (yeah)

    2 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Woah Axel en fysiek contact? Intens

    Ik hou van jou!
    :O :|

    2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      yup! :)

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Oh, geez! Hoe loopt het af!?
      Misschien slecht of goed?
      O! Nee! Schrijf snel verder voor ik in een depressie zit.
      (Nee mensen! Dit is geen grap! Ik weet nog toen ik een boek las en toen was het een open einde, en ik wist niet wat er zou gebeuren. Ik voelde me zo slecht! Ik weet niet waarom maar ik werd verdrietig en zo. Waarom weet ik niet!)

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Ik zal je (als ik tijd heb) uit je depressie helpen! :) MAAAAAAR druk op de spoiler als je een spoiler wilt, anders blijf je er beter van af! Als je je depressie wilt verhogen, kun je er ook op klikken...

      Er was iemand aan het kijken en zijn/haar naam begint met een ... Zo ver ga ik niet! :)

      2 jaar geleden
    • AxelBlaze10

      Omg... Ik hoop niet dat het Sue is!

      2 jaar geleden
    • Samanthablaze

      Sue zou vervelend zijn ja

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Neeeeee! Stel het was Sue!

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      :9~

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Hoe gaat het trouwens met je examens?

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Mijn examens beginnen morgen pas. Voor de eerste keer in mijn hele leven heb ik geen stress voor de examens! Morgen is het Geschiedenis examen...

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Ik hou van geschiedenis! En ik haal er altijd goeie punten op! zelfs zonder te leren! Nou! Ik wens je veel plezier met MIJN lievelingsvak!

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Ik vind Geschiedenis ook heel leuk, maar mijn lievelingsvakken zijn Latijn en Nederlands... Ok bye, ik ga studeren! ;)

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Oke! Doei!

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      daag

      2 jaar geleden
    • Samanthablaze

      Hé, voor dit soort gesprekken is het gastenboek (en privéberichten) bedoeld, niet mijn comment, waar ik een hoop meldingen van krijg (A)

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      oh. Sorry!

      2 jaar geleden
    • Samanthablaze

      Geen probleem

      2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen