Ik kneep in Axels hand. Ik kon niet geloven wat ik zag, het was ongelofelijk!

"Wat is er?", vraagt Nia me terwijl ze naar me staart. "Kijk dan!", zei ik en ik verroerde me niet. Ik voelde dat ik boos zou worden, maar ik hield me onder controle. Het was een hel. Was het nog niet voorbij? Ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien.

"Hallo, kleine Raimonetten. Ik verwachte jullie al. Er is nog één strijd te gaan. Je kan het ook wel de strijd der strijden kunnen noemen"

Het was Godric Wyles! De rechterhand van "vader". Wat deed hij hier nou weer? Is hij nog steeds niet naar de cel? "Hij weer?", zei Mark en hij staarde naar hem. Achter hem stond een heel team in het zwart gekleed. "Wat bedoel je?", riep Mark naar hem. "Alius Academy was gewoon een hele tijdverspilling. Nu pas begint het echt project met de supersoldaten" "Supersoldaten? Wat is dit voor een onzin?", riep Mark.

Een speler van het team kwam naar voor en je kon zien dat hij grijnsde. Hij deed zijn kap af en ik kon mijn ogen niet geloven. "Hallo, Mark. Het was Nathan! Wat deed hij daar bij die man? "Ik heb jullie allang niet meer gezien", zei hij en hij bleef zijn grijns op zijn gezicht houden. Ik had hem nog nooit van mijn leven zo gezien. "Dat is Kevin!", riep Silvia. "En dat is Tod!", riep Celia. En ze hadden gelijk. Tod en Kevin stonden voor ons. "Tod, Max, Jimm?", riep Bobby. "Malcolm!", riep Eric. Wat was er aan de hand? Ik kon even niet meer volgen.

"We dagen jullie uit!", riep Nathan. "En als jullie weigeren, vernietigen we de hele school!", zei Godric. Dit was verschrikkelijk! Hoe zou Nathan zoiets doen? Kevin had de aliensbal al vast en hij keek naar de school. "Kevin, niet doen!", riep Mark. Mark keek naar coach Hillman en de coach knikte. "We nemen de uitdaging aan" "Maar Mark", zei Jude. Mark negeerde Jude en hij keek strijdlustig naar Nathan. Nathan keek ook strijdlustig en ik kon het maar niet geloven. Axel fluisterde in mijn oor: "Wat zouden ze nu van plan zijn?" "Ik heb geen idee"

"Beste Raimon fans! Dit wordt een echt slachtveld! Raimon tegen Raimon! Zal Raimon deze wedstrijd kunnen winnen? De Dark Emperors zal het team worden dat vandaag tegen ze speelt!"

Reageer (2)

  • meneer_uil

    Ze zijn heel veel van plan xD

    2 jaar geleden
  • pizzaa

    Hallo, kleine Raimonetten

    😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    Beste bijnaam ooit

    2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      xD xD Ja, die idioot ging gelukkig toch naar de gevangenis.

      2 jaar geleden
    • pizzaa

      Jap, hij is storend

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Het is een idioot!

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Een gestoorde gek.

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Een gestoorde gek.

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Erger dan het woord erg.
      Een kindermoordenaar en een freak.
      Een lastpak e-
      Misschien moet ik stoppen met overdrijven?

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Ja, dramaqueen :)

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Ik ben geen dramaqueen.
      Of wel, of niet.
      Ja ik ben echt wel een dramaqueen xD
      En aangezien je mij een dramaqueen vind kan ik net zo goed doorgaan met klagen op Godric! :P

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Jouw hoofdstukken zijn ook echt #DRAMA

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Haha! Dat is waar.
      Maar daar hou ik ook van.
      Maar ik heb ook gemerkt dat Drama in het echte leven niet bepaald leuk is.
      Bij mij op school gebeuren er altijd dingen,
      En dat heeft altijd te maken met MIJ!
      Dus omdat Drama in het echte leven niet zo leuk is, gooi ik maar wat extra in mijn storys! xD
      Goed idee toch?

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Ja, bij jouw personages past dat ook

      2 jaar geleden
    • LinSwift

      Hihi.
      Drama moet in ieder verhaal voorkomen.
      En het is inderdaad waar dat Lia en Nia in een drama wereld leven! xD

      2 jaar geleden
    • ChifuyuMatsuno

      Yup. Binnenkort Zaina ook al

      2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen