Ik loop met volle vertrouwen het pand binnen van James & Son, terwijl de deuren openschuiven zie ik de receptioniste opkijken. Ik glimlach en neem de lift naar boven, eenmaal aangekomen word ik begroet door de manager. "Welkom Rosalia, ik denk dat er een miscommunicatie is geweest met de tijd. Maakt niet uit, we gaan verder; ik laat je je werkplek zien." De blonde wervelwind wuift dat ik haar moet volgen en loopt prompt op haar hakken voor mij uit. Ik strijk mijn haar uit mijn gezicht en kijk een beetje de gezichten af tijdens het lopen, dan stopt ze met lopen. "Ik ben trouwens Bianca en jij zit hier!" ze slaat met haar perfect roze gelakte handen op een bureautje vlak bij de deur van de CEO, "als jij gewoon lekker rustig je ding doet zoals hoort dan komt het uiteindelijk wel goed, daaaaag!" zegt ze met een lach en loopt weer weg. Ik zucht van verwarring, wat een chaos is het en ik zit nog niet eens. Ik leg mijn tas neer en stal mijn spullen uit op het bureau, het kantoor is vrij modern; marmeren vloer en zwarte muren. It is whatever. "Waar is het koffiezetapparaat.." mompel ik. "Als je rechtdoor gaat dan links" klinkt er achter mij. Ik draai mij om, voor mij staat er een man met diepbruine ogen. Hij lacht zonder tanden en knikt eenmalig met zijn ogen gesloten. "Dank je." "alsje." Wanneer ik wegloopt, volgt hij mij er naartoe. "Ook koffie?" "ben je mijn nieuwe assistente dan?" ik trek mijn wenkbrauw omhoog, "nee; creative director van het bedrijf." De man trekt zijn wenkbrauwen op, er vormen rimpels op zijn voorhoofd "ah, aangenaam" "Rosalia" zeg ik kort terwijl ik een glas onder het apparaat zet voor een dubbele espresso. "Nathan, aangenaam." ik knik en haal mijn glas weg, "ik zie je nog wel, Nathan" ik loop weg. Als ik wil gaan zitten loopt Nathan langs mij het kantoor van de CEO binnen, hij zal toch niet?

Reageer (1)

  • ChifuyuMatsuno

    James & Son

    Wat voor bedrijf zijn ze? Wat doen ze eigenlijk?
    Goed geschreven! Ik zal een abo nemen en hier is je eerste kudo! :)

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen