Foto bij Proloog

Enjoy!

Zijn koude, zachte, zoete lippen raakte de mijne aan alsof hij bang was mijn lippen te breken. Alsof ze van zijde waren. Zijn handen vonden een weg naar mijn heupen en hij trok me stevig tegen zich aan. Even twijfelde ik, of dit wel goed was, of dit wel klopte. Na een fractie van een seconde was de twijfel weer weg en legde ik mijn armen om zijn nek. Zijn tong, die eveneens koud was, streelde mijn lippen, waarna ik gewillig mijn mond opende om zijn tong toe te laten. Zijn handen lieten mijn heupen los en kropen nu onder mijn gitzwarte topje naar boven, waarna ze zich vastklampten aan mijn nek. Zijn lippen weekten los en hij begon aan een zoentocht naar beneden. Bij mijn nek hield hij even een kleine adempauze om me vervolgens een zuigzoen te bezorgen. Mijn buik begon rare kriebels te produceren terwijl hij weer langzaam zijn weg naar mijn lippen vond. Zijn lippen plakten weer aan de mijne en zijn tong speelde met de mijne. Nog nooit, helemaal nooit had ik me zo goed gevoeld en ik had helemaal niet verwacht dat een jongen zoals hij me dit gevoel zou gaan geven. Bestaat magie dan toch?


~Writers note~
Ik weet nog niet of een Edward-love of een Jasper-love word en of het überhaupt een love-story word.. Meningen of suggesties zijn welkom!

Reageer (15)

  • Ishimaru

    Edward is van bella ;a anders kan Renesmee niet bestaan Jasper(H)
    wand ik vind Alice wel cool maar Jasper is gewoon the cool

    1 decennium geleden
  • xSalvatore

    Edward <3

    1 decennium geleden
  • magiska

    JAAHAASPEEERHEER!!!! Als emi em nie wilt,
    mag ik em dan??
    oh, toe?
    - zet der puppyoogjes op -

    1 decennium geleden
  • Troian

    Totaly Jasper(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • RedxAlert

    JASPER ! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen