Ik ga samen met Liz weer een nieuwe quizlet maken, ^^ dit keer op mijn account (zie voor onze 1e quizlet haar account: LJx bij ~~!Back up, Blowww me bitcheszz!~~) Onze nieuwe heet: The cruel smell of revenge en zou snel na deze TLFTF online moeten staan ^^

Oke nu snap ik er dus hélémaal niets meer van! Ga gewoon slapen! Bromde je. Bill stapte in bed. Tom hebben jullie ruzie? Nee. Antwoorde je. Waarom lig je hier dan? Omdat ik weet dat als ik daar lig ik iets fout doe ja! Riep je nijdig terug. Bill zuchte en ging liggen. Het was niet je bedoeling zo naar hem uit te vallen, maar nu had je even haat aan alles. Bijna alles, op één persoon na.

Jezelf. WTF had Tom nou gedaan? Waar sloeg dat op? Je sprong uit bed en liep naar Bills kamer. Aan Bills ademhaling te horen sliep hij, en je knielde voor het matras op de grond. Tom had zijn arm uitgestoken, op de plaats waar jij hoorde te liggen. Zie je, hij miste je wel! Je kroop onder zijn arm door en onder de dekens. Je liet je hoofd rusten tegen zijn borst, en pakte zijn hand vast. Zo makkelijk kom je niet van me af Tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • LIEBEXDICH

    hij is schattig(A)

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    die foto is niet lief

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    verder plzz

    1 decennium geleden
  • MissTom

    OMG ik wist nie wa G-spot was dus googlede is da en toen IIEEEWwwwww!!!
    maar ik vind het serie echt super man!!!
    dus snel de volgende BITTE!!!

    xx+10

    1 decennium geleden
  • LuzLethargy

    Super!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen