Foto bij After a live in Portugal with lies, now a lieless life in Gemany *-6-*

*Deel 6...<3
x RockxPrinces & xElise.


*[Tijdsprong]*
Zuchtend en kreunend kruip ik uit me bed. ik heb helemaal geen zin!
“Het is pas 6 uur mam!"
“Maar je moet zo naar school toe. Je wilt toch ook je diploma krijgen. Je hebt er zo hard voor gewerkt." zegt ze en wrijft over mijn rug.
Gelijk zit ik overeind. Ik besef weer dat ik vandaag mijn diploma krijg en dat ik hier vandaag nog weg kan zijn. Ik spring uit mijn bed en pak wat kleding uit mijn kast. Hij is al aardig leeg. De rest zit al in mijn koffers onder mijn bed. Mijn ouders weten niet dat ik hier weg ga en dat moet de aankomende uren ook zo nog even blijven.
“Wat heb jij weinig in je kast liggen.” zegt me moeder opeens.
“Owja, dat komt tja, uhmm, alles is ene beetje te klein.” lieg ik snel. Shit een leugen. Snel draai ik mijn hoofd weer terug naar mijn kast en hoop dat ze niet verder vraagt.
"Dan moeten we binnenkort maar even wat kleding gaan kopen. Want zo weinig kan je niet hebben." zegt mijn moeder en staat op van mijn bed. Tot mijn grootste geluk vertrekt ze uit mijn kamer. Snel kleedt ik me om en stop de rest van mijn kleding in mijn koffers.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen