Foto bij After a live in Portugal with lies, now a lieless life in Gemany *-7-*

*Deel 7...<3
x RockxPrinces & xElise


Ik heb een leuk jurkje aan, waarom moet je zo netjes zijn? Omdat het belangrijk is. Ik zucht en vertrek naar de badkamer. Daar was ik snel mijn gezicht, poets ik mijn tanden en doe mijn make-up op. Daarna pak ik al mijn spullen, stop ze in een toilettas en loop terug naar mijn kamer. Ik pak een klein tasje en gooi al mijn spullen erin. Snel ruim ik de rest van mijn spullen die mee moeten op in mijn koffers. De vliegticket, paspoort en al die andere spullen die ik nodig heb, stop ik in een andere tas. Even kijk ik mijn kamer rond en knik tevreden. Volgens mij heb ik alles. En zo niet, dan koop ik het daar wel. Ik heb toch al een baan en kan over een week beginnen. Morgenochtend krijg ik de sleutel van mijn nieuwe appartement en morgenmiddag komen de meubels. Alles heb ik via de telefoon geregeld en was het perfect gelopen. Nu hopen dat ik op tijd hier weg kom en het vliegtuig haal. Maar zo moeilijk lijkt me dat niet. Mijn ouders werken vanmiddag allebei, mijn zusje moet naar school. Dus dat lukt wel. Ik pak me schooltas waar alle spullen in zitten voor de middag! Ik loop richting mijn fiets. Mijn moeder komt naar buiten gerend met een broodje in haar handen. "Hier, kan je hem onderweg opeten. We zien je zometeen op school wel." zegt ze en geeft me een kus op mijn wang. Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel een zoen op mijn wang van mijn moeder.
"Ja, tot straks mam." zeg ik en fiets zo snel mogelijk weg.

Reageer (1)

  • ForeverxLove

    Okal schrijven we hem zelf, blijft het leuk om te lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen